Han vill mer än jag
Hej,
Jag har ett förhållande sen ett halvår tillbaka och vi verkar just nu inte hitta någon jämn nivå där våra sexdrifter kan mötas. I början var vi på varandra mkt och hade sex 3-10 ggr/dagen när vi fick möjlighet men sen har det svalnat lite för mig. Kanske beror det på att jag är i en period då jag tvingats byta jobb, haft en del stress över att få ihop det ekonomiska och haft mkt att göra med att ta farväl av gamla kollegor och komma in på en ny arbetsplats. Nu är jag inte sugen varje dag, utan kanske nöjd med sex 1-2 ggr/dag eller ibland ha en sexfri dag.
Vi har fortfarande mkt närhet med att mysa i varandras famn i soffan, hålla om varandra då vi sover, massera varandra etc, men hans behov är fortfarande att ha sex kanske 3-5 ggr dagen under arbetsdagar, uppemot 10 snabbisar/dag under helgerna. Ibland väcker han mig tidigare om morgonen, innan jobbet, då han vaknat tidigt och suttit och kollat porr en stund och vill hinna med en snabbis. Under arbetsdagen skickar han sedan bilder på sin kuk, vill att jag går in på jobbtoaletten och tar bilder på min fitta och sen är det första han säger när han kommer hem en kommentarer i stil med "du fick en bild på min kuk, jag fick ingen bild på din fitta, du är skyldig mig en avsugning" fastän det inte är någon överrenskommelse sen tidigare. Det låter kanske som om jag borde vara jättetacksam över min sexuella hingst men det blir lite för mkt.
Det känns lite väl på, jag börjar känna mig lite trängd och ibland kan jag bli irriterad o snäsa ett "kan du inte bara kolla porr o runka?" men är inte det vägen till ett dödsdömt sexliv? Jag känner nästan att min lust minskar av stunder som då vi ligger och myser i soffan och han inte kan hålla sig från att köra ner en hand i mina trosor fastän vi redan haft sex 2 ggr. Jag tror själv att jag skulle behöva ett par veckor då jag bara får vänja mig vid nya jobbet och sova lite bättre om nätterna och slippa ligga vaken och räkna kronorna, snart kommer ju första lönen för nya arbetsplatsen iaf och jag slipper leva på lånade pengar, och sen hoppas jag hitta tillbaka till min sexdrift. Men hur gör ni andra? För ärligt talat, det känns lite mkt från hans sida just nu, jag känner mig jagad, men jag vill inte förstöra för oss heller och riskera att paja sexlivet... Tar gärna emot råd! Och ja, en liten fråga: är hans drift på en normal nivå? För jag har inte haft det såhär i tidigare förhållanden, utan då har 1 gång/dag vart mer normalt...