• Anonym (?)

För "liten" fitta??

Jag är 23 år och är tillsammans med en kille vars snopp är 14 cm lång. I vissa ställningar eller om han är superhård så kommer han så långt in i mig att det gör ont och vi får byta ställning. Jag undrar lite nu hur det skulle vara om jag blev tillsammans med en annan kille som hade större snopp. Det känns som att det inte skulle gå? Ska det kännas så? Jag menar 14cm är ändå inte gigantiskt...

• Svar på tråden För "liten" fitta??
  • ohja80

Alla är ju olika skapta. Jag har varit med om tjejer där man varit tvungen att vara jätteförsiktig i alla ställningar och tjejer där det bara tagit i botten i vissa. Skriver inte ut kukstorlek då ingen tror på vad man skriver ändå. Men den är större än 14 cm.

• Tom Araya

Förutom de individuella skillnaderna kan det nog även vara skillnad i tid.
    Livmodern (vars tapp är den man kan slå i så det gör ont) dras ju tillbaka vid upphetsning.
    Prova de ställningarna där han kommer djupt in senare istället för i början.
    Kanske är det också skillnad var i menscykeln du är.

• Anonym (?)
    Tom Araya skrev 2013-04-26 18:27:18 följande:
    Förutom de individuella skillnaderna kan det nog även vara skillnad i tid.
    Livmodern (vars tapp är den man kan slå i så det gör ont) dras ju tillbaka vid upphetsning.
    Prova de ställningarna där han kommer djupt in senare istället för i början.
    Kanske är det också skillnad var i menscykeln du är.
    Vi börjar sällan med dessa ställningar, annars hade det ju kunnat vara en förklaring. Sen ändras man ju efter en förlossning vilket jag inte tänkt så mycket på. Jag har inte haft så stora "problem" med mer välutrustade män förut vad jag kan minnas..
Svar på tråden För "liten" fitta??