• seli

Råkat radera allt innehåll och data i min iphone..??

Har en iphone 3 som jag tänkte sälja så jag skulle återställa den men råkade fatta fel så att jag raderade all data och innehåll istället...nu är min fråga, är det någon mening att försöka sälja den ändå? Jag menar, är där nån som blir intresserad fast den är helt tom...har ingen aning om hur man kan få tillbaka innehållet??? Tacksam för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-26 19:24
    Är det någon som vet hur man får in innehåll i telefonen igen så som det ser ut när man köper den?

• Svar på tråden Råkat radera allt innehåll och data i min iphone..??
  • George 1
    Läs vad Tele2 anser om dessa produkter.........DemonDemon
  • seli
    George 1 skrev 2013-04-26 19:03:05 följande:
    Läs vad Tele2 anser om dessa produkter.........DemonDemon

Vad menar du?

• George 1
    seli skrev 2013-04-26 19:28:36 följande:
    Någon som kan svara mig på detta?
    LÄS I TIDNINGARNA !!!!Demon
  • seli
    George 1 skrev 2013-04-26 19:38:15 följande:
    LÄS I TIDNINGARNA !!!!Demon
    Jag må va trög, men vilken tidning?
  • seli

Fattar inte...detta hjälper ju inte mig på nåt vis..

• M Y L F

Fast man raderar ju allt på telefonen innan man raderar den, eller hur menar du? Den är ju i fabriksinställningar nu precis som man har när man säljer telefoner...

• seli
    M Y L F skrev 2013-04-26 20:06:53 följande:
    Fast man raderar ju allt på telefonen innan man raderar den, eller hur menar du? Den är ju i fabriksinställningar nu precis som man har när man säljer telefoner...

M Y L F skrev 2013-04-26 20:06:53 följande:

Det står att man ska sätta i ett simkort utan pinkod för att komma vidare...men om den nu är i fabriksinställningar, är det då svårt för köparen att få den att funka? Vet ej hur det går till liksom..
  • Rouge

Det går att fixa, sök på nätet om hur man återställer iPhone som inte kommer längre än till äpplet. Har själv varit i samma sits. Är tyvärr inte hemma så kan inte länka. Men det går att fixa. Lycka till

• Studentpappa

Det är bara att sätta i ett simkort och köra, du har inte raderat allt utan bara återställt den. Dvs raderat ditt innehåll men OS:et är kvar.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.
  • seli

Ok tror att det stod radera allt innehåll och dess data...trodde att jag raderat maskinvaran typ...men då ska det alltså inte va några problem för en eventuell köpare att stoppa i ett passande simkort och köra vidare?? Kan tyvärr inte prova själv då jag har iPhone 5 nu och det är ju nanochip i den...mitt förra sim slutade gälla när jag aktiverade det nya simkortet.

• Dotse
    seli skrev 2013-04-26 23:08:19 följande:
    Ok tror att det stod radera allt innehåll och dess data...trodde att jag raderat maskinvaran typ...men då ska det alltså inte va några problem för en eventuell köpare att stoppa i ett passande simkort och köra vidare?? Kan tyvärr inte prova själv då jag har iPhone 5 nu och det är ju nanochip i den...mitt förra sim slutade gälla när jag aktiverade det nya simkortet.
    Det som raderats är dina data, kontakter, bilder och köpta appar. När man stoppar i ett sim-kort så kommer den fungera som första gången du stoppade i ditt kort i den. :)
Svar på tråden Råkat radera allt innehåll och data i min iphone..??