• Anonym (Vill ha tillbaka min lust!)

Hur får ja tillbaka lusten? Behöver hjälp!!!

Ja lever i ett förhållande sen 3 år tillbaka har
    Ett barn på 2 år å nu har min lust försvunnit å jag vill verkligen ha tillbaka lusten... känns som mitt förhållande kommer att krassa annars och att han går till någon annan (de är va ja tror och tänker, men hanbkanske inte gör de)
    Va kan hjälpa mig mer än att äta rosenrot?

• Svar på tråden Hur får ja tillbaka lusten? Behöver hjälp!!!
  • Anonym (Ettgottråd)

Hej! Finns ett piller för detta problem som är lätt att få tag på med rätta kontakterna och faktiskt ganska vanligt inom många förhållanden, men pratas privat om sådana hjälpmedel. Jag kan ändå berätta att (vi) och många andra par oftast använder detta då man blir helt galet kåt efter ca en timma. Sexet blir som djuriskt (fast ändå fullt medvetande, så inget skadligt!) man vågar ta det steget längre än i vanliga fall och ett lite kliande/smått mysigt killande mellan benen i ett par timmar, vilket får en till flertalet helt underbara stunder och orgasmer tillsammans. Går inte att beskriva med ord, något som måste upplevas!!!

• Anonym (tankar)

Oro tror jag inte gör att lusten infinner sig . Sen kan det bli svårare och eller lättare...beroende på dig.

Testa dig fram lite. Se dig själv som kvinna och din man som en man. Lek lite med dig själv om det känns ok...kanske lär du dig mer om dig själv genom det!? Ibland kan det låsa sig för man vill vill vill, men vet inte hur eller känner att det inte går. Försök slappna av. Tänk lite snusk och eller fundera lite på vad som får dig i "stämning". Köp fina underkläder, läs lite noveller...kommunicera med din partner om det hela.

Hoppas det löser sig.   

Svar på tråden Hur får ja tillbaka lusten? Behöver hjälp!!!