Nån som har åkt med resebolaget Airtours?
Tittar på resor inför sommaren o har hittat lite bra resor hos bolaget Airtours men har aldrig åkt med dom, nån som har åkte med dom , hur är det? Är det mest engelsmän på deras hotell mm ?
Tittar på resor inför sommaren o har hittat lite bra resor hos bolaget Airtours men har aldrig åkt med dom, nån som har åkte med dom , hur är det? Är det mest engelsmän på deras hotell mm ?
Vi har åkt med dem en gång. Det var en sistaminuten resa, och resan i sig var helt ok och det var en del svenskar med på hotellet. Däremot gillar jag inte deras restider. Vi förlorade en hel dag gentemot vad man får på de flesta andra charter resor pga deras tråkiga restider. Så vi väljer inte dem igen. Lägger hellre några kronor xtra än får en hel dag mindre...
Tack för svaret. Våra restider är helt ok , vet du om dom har nån barnklubb? Hur är deras all inclusive?
Jag har åkt på solresor med Airtours till Grekland och Malta. Båda gångerna har jag flygit med Sas och på dessa flygningar har tex ving och apollos resenärer också åkt. Vi har bokat transfer med airtours och fått åkt minibuss till hotellet. Flygen har haft bra flygtider.
Hotellet i Grekland var litet, endast 7 rum och hotellet på Malta var stort, inga svenskar förutom vi, utan det var blandade nationaliteter. Den största skillnaden mot ving och dyl är att det ej fanns några reseledare. Fanns en engelsk "reseledare" du kunde kontakta vid problem.
Vi hade all inclusive och det var helt ok. Har så stora barn så jag vet inte om de har bra barnklubbar. Däremot vet jag att både ving och fritidsresor jättebra barnklubbar. Ok, vi hade kanske otur med våra flygtider. Hoppas ni hittar nåt
Åkte till Cypern förra året med airtours. Hotellets all inclusive var toppen! Det fanns en barnklubb på hotellet men det var inte airtours som hade den. Det fanns svensktalande reseledare som besökte hotellet och som var med på transfern.
En gång: Det låter bra, vilket hotell bodde ni på ? Våra barn är 5 o 6 år.