Onda andar ...
...i mitt husdjur? Jag e så rädd, kan inte såva på nattena pga de här bilden som faster Ellen tog på min hund! Är Fido besatt av onda ande, en påltergajst eller vad det nu heter?
Hjälp mig!?

...i mitt husdjur? Jag e så rädd, kan inte såva på nattena pga de här bilden som faster Ellen tog på min hund! Är Fido besatt av onda ande, en påltergajst eller vad det nu heter?
Hjälp mig!?

Jag tycker att du ska köra en påle genom faster Ellens hjärta för säkerhets skull. Hunden kommer däremot att bli helt okej om du ger honom ett tuggben.
Hihi!!!
Jag skulle vilja lägga ut en bild på min sambo och sonen när de spelar tv spel, där kan vi oxå se onda andar!!!
Men det är fel att hänga ut dem med onda andar i sig, så jag lägger inte ut den...
Oj, känsliga rummet.....
Mr Sandman kanske kan hjälpa??
Skojar du? Jag hoppas att du bara driver med oss och la din tråd lite fel. Du vet om att det är blixten på kameran som gör så med ljusa ögon? Mina barn o man får alltid såna ögon och jag som har mörka ögon får alltid röda ögon på bild. Men de kanske har onda andar i sig och jag har djävulen i mig?
Jag tycker du ska skaffa en bättre kamera. Blir billigare än att tillkalla Max von Sydow.
Ja e bra på driva ut ånda andar¨, inbocksa mej
TS vad härligt att din hund har öppnat sig för andra sidan det är inget att vara rädd för tvärtom!! Kan gott tänka mig att det är en gammal lufsig Labrador som hälsat på för att se till att allt står rätt till med sitt gamla revir! Hoppas både du och vovven vågar fortsätta vara i samklang med den andra sidan!!!