• Anonym (A minus)

Någon med liten byst som hittat en okej bikini i år?

Hej, hej! Jag har alltid haft komplex för mina små bröst, och inte har de blivit större direkt efter att jag ammat två barn. Har väl 80A (eller egentligen mindre än A) men kräver stl 40 på underdelen. Som tur är säljer ju nästan alla butiker över- och underdel separat, men jag tycker ändå att det är svårt att hitta någon bra bikini. Någon annan platt som hittat någon överdel med rejäl stoppning? Och helst en matchande underdel som inte är för minimal utan lite mer som ett par korta shorts? Supertacksam för tips!

• Svar på tråden Någon med liten byst som hittat en okej bikini i år?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Oj)

Vilka affärer har du letat i?? Är själv normalviktig med stora bröst och då finns det ingen bikini att välja på. Tex på hm är det små snören till bh med noll stöd och vadering som kuddar. Hade gärna bytt med dig

• Whitetrash86

Nope, i år kommer jag nog inte kunna ha bikini alls eftersom jag inte ens kan använda Bh längre.

• Anonym (A minus)

Jag har bara kollat på KappAhl (inget jag ens ville prova) och Stadium (inget som passade) än så länge. Kan tänka mig att det är precis lika svårt när man har stor byst. Lagom är väl enklast, helt enkelt

• Meddelande borttaget
  • Anonym (A minus)
    Frida Ø skrev 2013-04-29 18:32:55 följande:
    Samma med mig, hittade på Cubus :)

Aha! Cubus finns i grannstaden i alla fall. Annars bor jag lite off. Hur såg din bikini ut då?
  • Anonym (A minus)

Hittade en svart överdel på Lindex med lagom mycket "kuddar" i som inte glappade upptill som alla andra tenderar att göra och till det en svart underdel på Åhléns som stämde bra med vad jag önskade. Vårens rysare avklarad :))

Svar på tråden Någon med liten byst som hittat en okej bikini i år?