• Anonym (Ryttarinnan)

    Rida - hur gör man?

    Jag är ingen gröning vad gäller sex, jag har ridit mina tidigare karlar många ggr...  Första killarna var jag väldigt osäker på hur man gör och fick inte riktigt till det tills en väninna till mig förklarade att man skulle sitta "ovanför" penis (längre upp mot magen) och liksom glida ner på penisen så att när jag kanar  bakåt, (neråt, mot fötterna på killen) så åker penisen djupare in... medans jag tidigare hade suttit längre ner och trott att penisen skulle komma längre in när jag gled framåt, eller uppåt på killen..

    Så har jag nu gjort sedan dess o det har fungerat betydligt bättre.. o i min senaste långa relation har det fungerat kanon o det e grymt skönt o jag kommer alltid djupt inne i mig... Jag glider liksom bara upp o ner längs penis och min partner.. jag lyfter aldrig från min partner utan gnuggar fram o tillbaka.. hårt o djupt..

    I den förra relationen jag hade (som inte varade så länge) och i den jag nu påbörjat så har jag dock svårt att få till det ordentligt..får inget flyt i det, lyckas inte riktigt kana.. Vet inte om det beror på att de är lite kraftigare än min förre karl..så det liksom tar stop o e lite svårt att få glid. Men min nuvarande karl är inte överdrivet kraftig utan bara lite mullig.. inte spec mkt.. men inte så trimmad som min förrförra jarl var, där ridningen fungerade utmärkt.

    Dessutom drar dessa karlar i mig som om de vill att jag gör annorlunda..kanske därför jag inte får till det ordentligt heller :/ Jag har frågat den förra karlen hur han vill att jag ska göra o bett honom visa o hjälpa mig.,, men där kom inget vettigt fram..han vågade väl inte diskutera det :/ O denna relation är rätt ny o allt annat fungerar kanon sexmässigt så har inte blivit att jag frågat o bett om hjälp ännu.. skulle vilja lära mig på egen hand så det inte blir en grej utav det...

    Har försökt kolla på nätet... finns många klipp på tjejer som rider sina killar... med en kamera upptryckt i skrevet :/ De lyfter ju upp från killen..men känns lite som att det är en annan variant utav "ridning"?! O kollar man på vanligt spelfilm, alltså vanliga filmer, så ser det ju bara ut som tjejen sitter o kanar fram o tillbaka på killen?? eller är det bara så de gör på film???

    Har försökt hitta instruktionsfilmer.. finns faktiskt när det gäller att runka av o de är jättebra för en annan som inte vill sitta o surfa runt på en massa porrsiter. Men inga där det gäller att rida av sin kille :/

    Jag vill ju verkligen få grepp om detta o bli bra på det o ge min karl njutning och dessutom kunna njuta utav det själv igen som jag kunde i min tidigare relation..

    Hjälp mig ngn?? För nu har jag försökt på alla sätt jag kan själv..o vill inte ens karln man har svara så blir det lite svårt...  :/ 

  • Svar på tråden Rida - hur gör man?
  • Nyfiken gul

    sluta fokusera på det tekniska och försök istället hitta det som gör det skönt för DIG och tillsammans med din kille får ni synka er rörelse så det blir skönt för honom också.  Det är nog det han försöker göra när han "styr" dig, han lägger kanske händerna på dina höfter eller skinkor och ber dig öka eller sakta ner farten. Lyssna på det . 

    i sexlivet finns det inget exakta rätta rörelser i något schema - när det är skönt gör du rätt helt enkelt.  Sen HUR du gör det har ingen betydelse.

    Jag tänkte efter lite innan jag svarade dig och jag gör på olika sätt varje gång, hur ridningen blir beror alldeles på hur jag sätter fötterna och benen, åt vilket håll på min man jag sitter, om jag ligger över honom eller lutar mig på mina handflator osv osv..   Det är alltså inte bara rörelsen över kuken som betyder något utan hur hela ens kropp samspelar och rör sig  mot mannen. 

    Inget är helt enkelt fel - har du skönt o får din kille att njuta så gör du rätt.  


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Ryttarinnan)

    Jo jag förstår ju det o har ju kunnat njuta sååå himla gott innan.. men nu får jag bara inte till det :/ Så tänkte om jag kanske var helt fel ute o inte hade greppat hur man eg ska göra o tänkte att ngn kunde ha ngr uppslag på vad jag kan testa. För på det "gamla hederliga" sättet fungerar det inte med min nya karl..o inte lyckas jag förstå hur han menar att jag ska göra, där av önskan om uppslag på hur ni gör o vad jag kan testa för att försöka komma på hur han menar..tyvärr är han inte så bra på att uttrycka sig när det gäller sexbiten :/

    Själv tycker jag det är rätt störande när han ska börja dra i mig o jag inte får göra "min" grej.. men får ju ändå inte till den.. o önskar då han kunde visa tydligare vad exakt han vill..slappnas av o väntar på att han ska föra..men det gör han inte..bara puttar :/

    Så som sagt, uppslag tas tacksamt emot  

  • Nyfiken gul

    en del karlar vill inte att tjejen ska göra jobbet utan bara sitta på honom och sen tar han tag i tjejen och gör jobbet underifrån.  typ det du ser på porrfilm. 

    enda gången min man puttar på mig är när han vill att jag ska sluta för då är han nära att komma och vill inte göra det utan puttar då på mig så jag ska sluta.

    en tanke bara - hur erfaren är killen du har? Även om rida är en vanlig ställning så är inte alla haj på området och kanske inte själv vet riktigt hur dom ska agera i vissa ställningar.  Är han bekväm med att du rider  honom?  


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Ryttarinnan)

    Tror han är bra erfaren... men han har lite problem m att hålla ståndet sen han steriliserade sig för en massa år sedan..  Vi känne rju inte varandra så bra ännu. Men är han som drar upp mig..men jag älskar/älskade juh att rida min förr förra karl... jag kör gärna på hårt och det går ju om o om igen för mig så jag blir skogstokig..  om han nu skulle vara osäker så kan han ju låta mig göra min sak tycker jag..o jag börjar ju förstås lugnt.. Men blir ju lite osäker på mig själv när det nu är andra killen som jag inte får till glidet med :/ Kommer liksom ingen vart på deras penis :/ Kan det ha med att göra att de e lite mulliga om magen o jag om låren...dålig kombination kanske??

    De har liksom puttat mig bakåt..som om de vill att jag ska längre ner.. ja, jag har försökt anpassa mig men fattar liksom inte riktigt vad de vill o det blir bara kaka utav det... SUCK! att de inte ska kunna förklara vad de vill istället :/ 

  • Anonym (älskog)

    Tänk jag som man har nog nästan aldrig fått orgasm av att bli riden.
    Visserligen inte så vanlig ställning för mig däremot så har min kvinnor kommit rejält när de har fått rida.

    Tycker det är härligt ändå att bli riden av en kvinna  och kunna smeka och suga på hennes bröst eller bara njut av att de " gungar" och framför allt att hålla om hennes stora rumpa när hon rider.
     

  • Nyfiken gul

    om han puttar dig bakåt - kan inte det betyda att han vill att du ska luta dig bakåt och luta dig mot handflatorna som vilar på sängen. (eller ta spjärn med händerna mot hans ben)  Sätt dig med fötterna i sängen  brevid hans höfter och glid upp o ner över kuken. Han vill kanske se hur du rider honom? 

    har du testat det? 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Ryttarinnan)

    Han sätter puttar på höfterna..så känns som han vill att jag glider längre ner.. men kommer ju inte längre än till roten :/ Därför jag funderade på om jag fattat fel o de ville ha mig glidandes neråt istället..men då "knäcker" jag ju penisen neråt :/ 

    Tror inte han vill att jag lutar mig..har försökt det lite med men ännu svårare att få rätt glid då...  Har svårt för det där med att sätta i fötterna o åka upp o ner..går bara en kort kort stund sen brinner låren :/ Men tycker ändå att han borde lyfta mig då istället för att putta mig neråt...

    Ja jag blir inte klok på det.. tänk attd et ska vara så svårt att istället uttrycka sig vad man vill... men det kanske kommer så småningom..  :/ Vi har ju grymt bra sex förövrigt..o jag kommer ju hela tiden om o om igen massor med gånger hur vi än gör o han gillar ju att bli avsugen så han får ju sitt också.. men hade velat lösa den här biten också :/ Men inser nu iaf att jag inte har gjort helt tokigt iaf :)

  • Anonym (Q)

    Tjejer har ni gjort det riktigt skönt för killen när ni har ridit honom 

  • Noname00

    Ryttarinnan har du provat att rida på huk typ om han ligger på golvet?
    Jag som kille tycker den är otroligt skön.

  • Anonym (H)
    Noname00 skrev 2019-06-30 17:02:42 följande:

    Ryttarinnan har du provat att rida på huk typ om han ligger på golvet?

    Jag som kille tycker den är otroligt skön.


    Tror hon fortfarande söker råd? Tråden är från 2013
  • Noname00
    Anonym (H) skrev 2019-06-30 17:50:08 följande:
    Tror hon fortfarande söker råd? Tråden är från 2013
    Oj, ja det stämmer, tänkte inte på årtalet, tråden låg nästan högst upp i delforumet ställningar.
  • Anonym (H)
    Noname00 skrev 2019-06-30 19:05:37 följande:

    Oj, ja det stämmer, tänkte inte på årtalet, tråden låg nästan högst upp i delforumet ställningar.


    Det är en eller flera som gör allt för att väcka gamla trådar till liv så det kan vara bra att kolla när den startades.
  • Noname00
    Anonym (H) skrev 2019-06-30 19:17:57 följande:
    Det är en eller flera som gör allt för att väcka gamla trådar till liv så det kan vara bra att kolla när den startades.
    mmm
Svar på tråden Rida - hur gör man?