• tuvali1

Tips??! "Personlig present" till möhippa?

Hej!
    Möhippa i helgen. Har blivit ombedda att köpa en "personlig present" som symboliserar något som jag och bruden varit med om tillsammans, typ.
    Jag lärde känne bruden under mammaledighetn, då vi har barn i samma ålder.
    Vi ar liksom inte varit med om något extraordinärt, utan mest umgåtts med barnen, fikat, gått promenader när vi var mammalediga osv...
    Vad sjutton kan man köpa för personlig present??? Det ska mest vara en symbol, inget ekonomiskt värde...
    Har ni några tips???  

• Svar på tråden Tips??! "Personlig present" till möhippa?
  • tideloo

En sådan där muffinsmagnet kanske? Jag köpte en liten mobiltelefon för vi pratade så mkt i telefon hela tiden när vi inte sågs:)

• Duckan

Skulle som Marlean föreslå en kaffemugg eller en sån där protabel "kaffekoppstermos" (kallas vad??.

• Aili

Jag hade nog köpt tex en napp. Sen att den inte är kopplad till en specifik händelse spelar kanske ingen roll, utan den symboliserar mer er vänskap och hur ni lärde känna varandra. Kan vara ganska speciellt med vänner man lärt känna under mammaledigheten, man delar så mycket på nåt vis.

• Solägget

Vad sägs om ett fotosmycke!!  Det är en väldigt personlig och unik present.

Du väljer ett fint foto och får det ingraverat på ett smycke! Resultatet blir jättefint!

Jag köpte mitt på tradera, det är bara att söka efter fotosmycke på tradera!

• Nape

Har du fotat era barn? Beskär och trixa till en fin bild på hennes barn, rama in. (Kommer från era fikaträffar, men de flesta vill ju ha foton på sina egna barn framme. )

Svar på tråden Tips??! "Personlig present" till möhippa?