Bästa måltidersättningen
Vilken är den bästa måltidersättningen?
Jag tar även gärna emot tips på bra sidor där man kan beställa diverse måltidsersättningar oc h annat som kan vara bra för viktnedgång
Vilken är den bästa måltidersättningen?
Jag tar även gärna emot tips på bra sidor där man kan beställa diverse måltidsersättningar oc h annat som kan vara bra för viktnedgång
När det kommer till bars tycker jag Modifast är bäst och godast. Soppor och shakes kan jag inte uttala mig om.
Jag har en som jag beställt från gymgrossisten.com (star nutrition) har jordgubbssmak, god och håller sig mätt ganska länge, 3-4 timmar.
Allevo bars ska du blanda pulver tycker jag Cambridge läser många bloggar och de använder Cambridge el slanka
Ska du hoppa över måltider så är fasta bättre än en massa konstgjordheter. Tycker jag då.
Ska du gå ned i vikt så är det bättre att äta sig ned i vikt än att svälta sig ned. Visserligen tar det lite längre tid, men slutresultatet brukar stå sig bättre på mat än på svältkurer.
Lycka till hur du än gör!
ingen av dem , Diet-Pro från Star Nutrition <3
Modifast chokladpudding is to die for! Men jag röstade ändå på naturdiet. Får nämligen fruktansvärda magsmärtor och diarréer av Modifast produkter. Har ätit de i omgångar och senaste gångerna har jag fått sluta. Är något ämne där i som jag inte tål verkar det som! Naturdiet är okej, inte i närheten så goda som Modifast men får inga magproblemen av Naturdiet vilket är en klar fördel.
Jag hämtade ut mina Modifast igår, har gått på de innan och jag ska köra en kickstart då jag ska byta alla mål mot soppa under en vecka, sen byter jag in ett riktigt mål (lchf) under någon vecka och resten soppa.
Vet inte om jag tänker rätt, men jag tänkte försöka.
Ska gå ner 30 kg på ett år, ska gifta mig i maj nästa år och vill ha gått ner till dess.
Ett par ägg + en citrusfrukt.
Ägg innehåller alla vitaminer och mineraler du behöver utom C-vitamin. Därav citrusfrukten.
Dessutom är det naturlig mat och inte full med konstgjort skit som måltidsersättningarna du listade.
Jag har aldrig haft någon stor övervikt 10-12 kg. Jojo bantade med pulver men det som funkar på riktigt för mig är viktväktarna! Gick ner 15 kg på 8 månader genom att räkna points och inte behöva försaka någonting. Åt godis på lördagar och all sorts mat. Denna vikt har hållt i 2,5 år och jag har blivit mer medveten om kost. Nu är jag gravid och har gått upp ett par kilo men när jag ska i form sen blir det viktväktarna helt klart.
I början är det svårt men efter ett tag lär man sig exakt vad allt innehåller så tillslut behöver man inte räkna utan man vet exakt vad man kan äta. Jag gick aldrig på möten utan skötte allt själv. Gick en gång och fick information och ert häfte hur mycket points allt innehåller. Bästa jag gjort. Man kan unna sig gott också det är viktigt för mig. Inga förbud och man kan äta godis och chips på helgen eller under veckan och ändå gå ner! 29 points om dagen åt jag och 42 bonuspoäng varje vecka. Perfekt. Det enda som kostar för mycket är pizza för en pizza är typ 40 points.