• Anonym (18)

Jag 18 han 29 år...

Hej! Jag är en 18 årig tjej som har en äldre killkompis, han är 29. Vi har lixom länge pratat om att ha sex osv med varandra men tänk mycket på åldern. Jag känner mig redo och han är absolut inte min första jag har sex med. 

Han och jag trivs jätte bra ihop och vi funkar riktigt bra ihop. 

Vad tycker ni, är han för gammal för mig?  Drömmer

• Svar på tråden Jag 18 han 29 år...
  • mclo

Varför skulle han vara för gammal? Ålder är bara en siffra

• IsDimma

Om vi här säger att han är för gammal kommer du då låta bli att ligga ned honom

• Anonym (18)
    IsDimma skrev 2013-05-01 20:43:30 följande:
    Om vi här säger att han är för gammal kommer du då låta bli att ligga ned honom
    Nej men jag kanske skulle tänka om lite? :)
  • Tealhawk

Eh? Hur är han för gammal? Båda är medgivande vuxna, bara att köra på!

These are not the droids you're looking for
  • pluvdo

Kompis? Det är väl ganska så dumt att ha sex med kompisar, oavsett ålder. Kan komplicera så mycket.

• Anonym (18)
    pluvdo skrev 2013-05-01 20:51:16 följande:
    Kompis? Det är väl ganska så dumt att ha sex med kompisar, oavsett ålder. Kan komplicera så mycket.
    Fast då blir han mitt kk? ;)
  • Tealhawk
    pluvdo skrev 2013-05-01 20:51:16 följande:
    Men om man aldrig vågade ta steget från vän till något mer så skulle otroligt många par på jorden inte vara tillsammans. Shit happens, ibland så funkar det inte. Tjejen är 18, då ska man vara lite impulsiv, för sen har man hela livet framför sig när man måste vara eftertänksam.
  • Anonym (15)

Min man är 11 år äldre än mig. Vi träffades när jag var 15 & har nu tre underbara barn tillsammans 15 år senare

• Trust me

Yngre kvinna och äldre man är ju så trist konventionellt. Snudd på pinsamt att ens behöva fråga om det om TS inte vill skryta om att ha fångat en äldre man såklart.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Tealhawk
    Trust me skrev 2013-05-01 21:08:40 följande:
    Yngre kvinna och äldre man är ju så trist konventionellt. Snudd på pinsamt att ens behöva fråga om det om TS inte vill skryta om att ha fångat en äldre man såklart.
    Jaha? Så bara för att man är kvinna måste man ha en yngre eller jämngammal man för att inte vara trist och konventionell? Jag vill ju gärna tro att folk väljer partners både i sex och kärlek för att de finner varandra attraktiva och intressanta, så vad spelar det för roll om många upptäckt samma sak?
  • Trust me
    Tealhawk skrev 2013-05-01 21:11:44 följande:
    Jaha? Så bara för att man är kvinna måste man ha en yngre eller jämngammal man för att inte vara trist och konventionell? Jag vill ju gärna tro att folk väljer partners både i sex och kärlek för att de finner varandra attraktiva och intressanta, så vad spelar det för roll om många upptäckt samma sak?
    Visst, men jag undrar varför fråga om det är ok när det är vardagsmat.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Justmyself)

Nej han är inte för gammal. Dessutom så är du 18 gör vad fan du vill. Skit i vad andra tycker.

Svar på tråden Jag 18 han 29 år...