• Anonym (16 år)

Jag vill ha sex med min lärare och jag vet att han vill ha det med mig är det lagligt eller???

Hej, jag är en tjej 16 bast (ska fylla 17 i augusti) Jag är galet kär i min gympalärare och det har hänt att han vill ha privata lektioner men just mej! Och det gör mig så jävla spänd ^^ Alltså, han frågar om vad jag gillar...vad jag gillar med killar etc och det känns som om att han vill ha sex med mig! Å jag vill ha sex med honom nu! Jag kan inte sluta fantisera om honom (på...ni vet, det där man tänker på när man är lite horny hehe) och han är så snygg! Ser typ ut som Ian Somerhalder hihi

• Svar på tråden Jag vill ha sex med min lärare och jag vet att han vill ha det med mig är det lagligt eller???
  • Tealhawk

Gör det inte. Om det kommer fram så kommer han med största sannolikhet få sparken och han KAN bli polisanmäld och av med sitt lärarleg. Dessutom är en han en riktigt slusk till karl om han stöter på en elev D: Om ni verkligen gillar varandra så finns det tid senare när du har gått ut.

These are not the droids you're looking for
  • Speedoflove

Nej, det är inte 'lagligt' alls att ha en sexuell relation med sin lärare. Även om du skulle vara 18 - så skulle det ändå vara olagligt. Du borde umgås med killar som är i din egen ålder Vill bara det bästa för dig och din lärare!

• Anonym (16 år)
    Tealhawk skrev 2013-05-01 21:22:47 följande:
    Gör det inte. Om det kommer fram så kommer han med största sannolikhet få sparken och han KAN bli polisanmäld och av med sitt lärarleg. Dessutom är en han en riktigt slusk till karl om han stöter på en elev D: Om ni verkligen gillar varandra så finns det tid senare när du har gått ut.

Tealhawk skrev 2013-05-01 21:22:47 följande:

Men...Du anar inte hur desperat jag är :S :3 jag vill ha sex med honom innan sommarlovet, annars kommer jag få en stark panikångest.
  • Anonym (Kvinna  27)

Det klokaste är att låta bli. Kanske mest för att det kan bli väldigt obekvämt att fortsätta gå på hans lektioner om ni startar en romans som sedan tar slut. 

Fast när jag var 16 hade jag nog inte alls tänkt så och hoppat i säng med honom haha. (Så lita på att vi här som är lite äldre vet vad vi pratar om när vi säger nej. :)) 

• Anonym (16 år)
    Speedoflove skrev 2013-05-01 21:25:00 följande:
    Nej, det är inte 'lagligt' alls att ha en sexuell relation med sin lärare. Även om du skulle vara 18 - så skulle det ändå vara olagligt. Du borde umgås med killar som är i din egen ålder Vill bara det bästa för dig och din lärare!

Vadå tänk ifall jag inte går i gymnasiet när jag är 18! Då får jag väl knulla honom?
  • Anonym (entillsånhärtråd)

Suck. Nej, det är inte lagligt. Punkt.

• Anonym (Kvinna  27)
    Anonym (16 år) skrev 2013-05-01 21:29:40 följande:

Vadå tänk ifall jag inte går i gymnasiet när jag är 18! Då får jag väl knulla honom?
    När han inte är din lärare längre är det fritt fram. :)
  • Trust me

Låt bli tills han inte längre är din lärare och du är myndig.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Speedoflove
    Anonym (16 år) skrev 2013-05-01 21:29:40 följande:

Fult ord där men i alla fall, det finns en del ungdomar som går i gymnasiet tills dom är 20, eller äldre! Men att ha samlag med en gympalärare när man är 16 år gammal är ju förfärligt! Och han är 27 år dessutom, han är 11 år äldre än dig!
  • Anonym (16 år)
    Anonym (entillsånhärtråd) skrev 2013-05-01 21:30:49 följande:
    Suck. Nej, det är inte lagligt. Punkt.

Det finns många som säger att många tjejer gillar honom men nu är d så att han inte bryr sig om dom utan bara mej! Och jag är skitsnygg om jag ska vara 100% ärlig! Jag har en sexig kropp å så jag E snyggast av alla tjejer och jag vill, jag måste ha sex me honom annars dör jag! Jag borde passa på att ligga med han eftersom jag är den enda tjejen han blir typ kåt av!!!
Svar på tråden Jag vill ha sex med min lärare och jag vet att han vill ha det med mig är det lagligt eller???