• Lilia

Figurer & glada gubbar för dummies

Jag ser inlägg efter inlägg där folk gör gubbar med diverse känslor, blommor, hjärtan och dylikt. Men hur gör man? Dela gärna med er av era kunskaper! Dessa kan jag redan:

= : - )
    = ; - )
    = : - o
    :-S = : - S
    :-\ = : - \
    = : - (
    <3 = < 3

• Svar på tråden Figurer & glada gubbar för dummies
  • Lilia

Se, två av dem blev inte ens gubbar, jag trodde att det skulle bli det.

• Lilia

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????©®?????????????????????????

• Lilia

;):):/:|:(:'(:D:P<3:S ): :-S:-\:-/(:;D;P;S;O) ):):(:P<3 ???????????????? ?®©???????????

• Lilia
    Doofie skrev 2013-05-02 03:45:50 följande:

Hur gör du blomman?
  • Doofie

Alltså du går in på smileys Glad där kan du välja bland olika gubbar/ikoner... Där finns också den här blomman{#emotions_dlg.flower} med mera.

Mucka inte med mig, jag är redan galen.
  • Doofie
    Lilia skrev 2013-05-02 03:46:37 följande:

Hur gör du blomman?
    är du inne på mobil så kanske det inte funkar, testa på datorn!
  • Doofie
    Lilia skrev 2013-05-02 03:47:36 följande:
    <3 ......
    <3
  • Lilia
    Doofie skrev 2013-05-02 03:47:01 följande:
    Alltså du går in på smileys där kan du välja bland olika gubbar/ikoner... Där finns också den här blomman med mera.

Jag är på mobilen och där finns de inte. Jag kan däremot göra smailisar uppe vid min nick.
  • Doofie
    Lilia skrev 2013-05-02 03:48:53 följande:

Jag är på mobilen och där finns de inte. Jag kan däremot göra smailisar uppe vid min nick.
    Om du är inloggad på datorn någon gång kan du ju testa att gör smilies.
Svar på tråden Figurer & glada gubbar för dummies