• Exra46

Någon som spått sig hos Eva Eriksson ...?

Bara en undran om någon har spått sig hos Eva Eriksson och vad ni tyckte.   Jag har gjort det och det stämde väl in på det som har hänt o så..  Sen sa hon massa roliga saker som kommer att inträffa och jag hoppas verkligen på att det gör det för då blir det bra.. riktigt bra. !

Men nu är jag ju nyfiken på om man ska lite på det hon säger eller ej ?

Kom gärna med era erfarenheter om henne..

• Svar på tråden Någon som spått sig hos Eva Eriksson ...?
  • pellepelle

Du ska ta en spådams ord som inspiration för att sträva mot dessa roliga mål genom din egen kraft och vilja, inte som en sanning om vad som kommer hända. En spådamshar inga magiska krafter att se in i framtiden, det är en kvinna som är bra på att väcka hopp hos människor (och ta bra betalt för det)

• Exra46

ja så är det ju.. man får väl ta allt med en nypa salt..  men skulle vara kul o höra andras erfarenheter.. 

• Sunny01

Har spått mig hos Eva eriksson hände inget under den tidsramen hon sa att saker skulle hända tyvärr? Tror hon har svårt knäcka mediala personer som har gåvan själv. Svårt att kunna spå dessa personer pga deras förmågor.Pratade om hälsan och människor runt mig. Känner inte igen det hon sa alls. 800kr bortkastat. 

• Sunny01

såg hon skal öppna egen linje med siare nu utomlands. Dom flesta spåkvinnor flyttar från Sverige för hög skatt samt spålinjerna tar mesta av pengarna och dom på linjen får 3kr per minut. Anser man får se upp med spåkvinnor som anses jätteduktiga som Trollstjärna mm.mm bara namnet dom lever på. Nu kanske Eva Eriksson är duktig och klarar av 50 procent av dom som ringer in och resten inte alls.Vissa kanske tänker på saker under spådommen och är inte öppna. Man tänker på saker och har stängd aura. Som en igelkott och då kan man inte sias. Därför säger vissa spåkvinnpr att man skall vara öppen för att bli siad. Vet inte vad jag skall säga om Eva Eriksson då hon låter en aning fnittrig, och flumm,flummig när man blir spådd.   

• Sunny01

Om man har en öppen aura kanske man kan bli siad. Finns bättre än vad hon är och skall man ha det på engelska får man spetsa öronen vad hon säger uttalet är en aning knagglig i hennes hemsida då hon berättar saker på engelska. Kan rekkomendera Tarottv Slabodanka,Susanne,Ingemo. Samt syskonlinjen Viktoria,Lucia,Poo.Magdalena. Bra siare är dessa kvinnor!!! Dom är snabba och 3 min så kan dom få fram saker direkt. Har lagt 400kr 2 ggr på just Eva men det var mest flabb och flumm. Man får heller inte prata om hälsa dom är inga läkare och det hon sa om en skada i kroppen stämde inte. Mitt hus skulle snart behöva rivas för att byggas upp. Nej det står kvar!!En man som har en son som jag skulle träffa han har en dotter.  Glöm det! Hur kan det gå så fel? 

• Gittan1950

Jag har och väntar nu på att något ska hända! Men vet inte ticktigt vad! Lever på hoppet

Svar på tråden Någon som spått sig hos Eva Eriksson ...?