• Anonym (Cilla)

Blöja på Bruce Springsteen

Ståplats på Springsteen på Friends ikväll. Det blir 5-6 timmar utan toa och jag har verkligen världens minsta blåsa. Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att ha blöja fast det känns oerhört fånigt och pinsamt. Men jag ska långt fram och jag tror det kan behövas. Undrar om jag är den enda? Hur gör man annars?

• Svar på tråden Blöja på Bruce Springsteen
  • viseversa

Låter som en bra idé. Dock är det extremt svårt att som frisk vuxen "kissa på" sig i blöja. Sen måste du ha vuxenblöja ingen för barn. Barnblöja kan inte klara så mycket urin på en gång.

• Anonym (Lotten)
    Anonym (Cilla) skrev 2013-05-03 10:29:20 följande:
    Hur gör man annars?
    Gå på toa innan, drick inget under tiden och behöver du ändå kissa, gå till toan. 
  • Anonym (Johan)

TS, detta var nog den västa rubrik jag sett här på FL Flört

• Hannah76

Hahahahaha. Jag tänkte att Bruce skulle ha blöja när jag läste rubriken...

Gå på toa?? 

• Petrol

Ingen erfarenhet själv, men helt ovanligt kan det inte vara gissar jag. nån timmes kö till insläpp, någon timme innan showen, några timmars show måste ju rimligen ställa till det för vissa iallafall.

Har däremot inget riktigt bra tips på alternativ annat än att försöka få upp saltbalanserna i kroppen och binda vätska (resorb eller liknande?) att låta bli  att dricka är bara korkat och kommer ge huvudvärk och allmänt kasst mående om det är varmt och högt tryck i längden

• Anonym (!)

Konstruktivt och initiativrikt.
    MEN räcker 1 st blöja ?

• Anonym (Cilla)
    viseversa skrev 2013-05-03 10:31:38 följande:
    Låter som en bra idé. Dock är det extremt svårt att som frisk vuxen "kissa på" sig i blöja. Sen måste du ha vuxenblöja ingen för barn. Barnblöja kan inte klara så mycket urin på en gång.

Jag har vuxenblöja, största sorten. "Lånade" den på jobbet.
  • Anonym (Cilla)
    Anonym (Johan) skrev 2013-05-03 10:36:43 följande:
    TS, detta var nog den västa rubrik jag sett här på FL Flört

Det kanske blev lite syftningsfel.
  • Anonym (Cilla)
    Hannah76 skrev 2013-05-03 10:37:55 följande:
    Hahahahaha. Jag tänkte att Bruce skulle ha blöja när jag läste rubriken...

Gå på toa?? 

Sorry. Han behöver nog ingen. :)
  • Anonym (Cilla)
    Anonym (!) skrev 2013-05-03 11:02:56 följande:
    Konstruktivt och initiativrikt.
    MEN räcker 1 st blöja ?

Ja annars är det ju ingen mening, då måste jag ju ändå gå och byta. Så den får lov att räcka. Helst ska den inte användas alls.
Svar på tråden Blöja på Bruce Springsteen