• Anonym (Jonas)

Sexuellt erfarna kvinnor, vad tycker ni om mindre sexuellt erfarna män?

Som en mottråd till undersökning om män gillar sexuellt erfarna kvinnor så startar jag denna för att få klarhet i vad sexuellt erfarna kvinnor tycker om mindre sexuellt erfarna män.
    Kom igen kvinnor! Låt höra!

• Svar på tråden Sexuellt erfarna kvinnor, vad tycker ni om mindre sexuellt erfarna män?
  • Kjellgren

Jag har ju sagt att den dag maken dumpar mig ska jag ägna återstoden av mitt liv åt få unga killar mer erfarna så jag får väl säga att jag uppskattar det.

I verkliga livet uppskattar jag de unga grabbarnas kroppar mest, i sängen tar jag hellre en erfaren.

Fast jag är ju så lyckligt lottad att jag har en erfaren karl med en kropp som en 20-åring *hrmm... host* 

• Anonym (erfaren milf)

Lär upp dom, hur enkelt som helst.

• Anonym (njää)

Eftersom jag kräver dominanta män som styr och ställer så skulle det bli väldigt konstigt med en kille som inte riktigt vet vad han håller på med..

• Anonym (Jonas)
    Anonym (erfaren milf) skrev 2013-05-03 17:57:57 följande:

Lär upp dom, hur enkelt som helst.

Woohoo!! Har du lärt upp många? Flört
  • Anonym (erfaren milf)
    Anonym (Jonas) skrev 2013-05-03 18:01:56 följande:
    Woohoo!! Har du lärt upp många? Flört
    En del, jaa Tungan ute
  • Anonym (Jonas)
    Anonym (erfaren milf) skrev 2013-05-03 18:26:04 följande:
    En del, jaa Tungan ute
    Hur oerfarna var de innan och hur erfarna var de efter? Tungan ute
  • Anonym (erfaren milf)
    Anonym (Jonas) skrev 2013-05-03 18:45:02 följande:
    Hur oerfarna var de innan och hur erfarna var de efter? Tungan ute

Väldigt oerfarna på saker jag gillar skarpt och som dom bara drömt om men aldrig fått till. Nu fick dom sina drömmar uppfyllda genom mig och sen var det bästa sexet. Är dom bara villiga att lära sig så går det.

Sen är erfarna män inte heller tokiga så klart, som vet vad en kvinna vill ha *L* 
  • missan75

Njae, det är inte min melodi. Jag gillade inte att ligga med oerfarna män/pojkar när jag själv var oerfaren. Än mindre nu när jag vet hur jag vill ha det.

Så inte min melodi. Och sexuell erfarenhet brukar hänga i hop med ålder och jag föredrar äldre män framför yngre killar.

• sweetheart 85

Alltså..JAG vet vad jag vill ha. Sedan hur erfaren han är spelar mindre roll liksom. Jag styr gärna upp hur jag vill ha det och det är rätt lätt att få en oerfaren kille att hänga på. Sedan är det klart att en erfaren kille kan vara lite mer på G och ha lite egna idéer men som sagt, jag är gärna den drivande och jag vet precis vad jag vill ha, är inte rädd att ta för mig, vilket är rätt avgörande för hur resultatet blir.

Sedan vet jag inte om det syftas på hur många killen knullat med, för då väljer jag hellre en kille som knullat få än  någon som legat med halva stan! 

Svar på tråden Sexuellt erfarna kvinnor, vad tycker ni om mindre sexuellt erfarna män?