Anonym (Teaser) skrev 2013-05-03 20:13:52 följande:
Jag har dålig "vana" att få killar att tro dom kan få mig eller att dom ska få sex av mig. Det är bland det bästa jag vet, jag känner mig otroligt sexig och oemotståndlig då. Det kan gå till på olika sätt, kanske umgås med dom och är väldigt flirtig, beteer mig utmanande. Eller så kan det va på sms skickar sexiga bilder, skriver snusk osv. Men dom får aldrig nått utan jag får dom bara att tro det. Så jag har alltid kåta killar efter mig.
Skit dålig vana, men det är svårt att låta bli.
Är jag knäpp?
Anonym (Teaser) skrev 2013-05-03 20:19:57 följande:
Haha då är jag inte ensam iallafall då

Anonym (Teaser) skrev 2013-05-03 20:44:01 följande:
Nej jag tror inte heller att någon uppskattar det, för jag vet själv att det är inte så snällt att göra som jag gör.
Jag kan inte påstå att killarna jag gör såhär med har dåligt självförtroende, dom kan få andra tjejer och har inga problem med det.. men ändå ger dom inte upp mig!
Jag är inte någon Beauty Queen, finns dom som är mycket snyggare än mig!
Du verkar ha en kluven inställning till ditt beteende. Och det verkar som att intellektuellt så förstår du att du gör fel, men känslomässigt så finns det något annat som driver (om man bortser från det dåliga samvetet). Gör dig uppmärksam på dina känslor. Och framförallt vad det är du upplever i ögonblicket innan du tar kontakt med någon i syfte att teasa. Vad är det för känsla du vill göra kvitt och varifrån kommer den?