• Anonym (Teaser)

Dålig vana, reta/kåta upp killar

Jag har dålig "vana" att få killar att tro dom kan få mig eller att dom ska få sex av mig. Det är bland det bästa jag vet, jag känner mig otroligt sexig och oemotståndlig då. Det kan gå till på olika sätt, kanske umgås med dom och är väldigt flirtig, beteer mig utmanande. Eller så kan det va på sms skickar sexiga bilder, skriver snusk osv. Men dom får aldrig nått utan jag får dom bara att tro det. Så jag har alltid kåta killar efter mig.
    Skit dålig vana, men det är svårt att låta bli.
    Är jag knäpp?     

• Svar på tråden Dålig vana, reta/kåta upp killar
  • Anonym (Kvinna)

Det är jätteelakt att teasa dem på det sättet.... och jag gör precis samma sak! Kan inte sluta med det, eller vill kanske inte sluta haha.. :P

• Anonym (Teaser)
    Anonym (Kvinna) skrev 2013-05-03 20:16:53 följande:
    Det är jätteelakt att teasa dem på det sättet.... och jag gör precis samma sak! Kan inte sluta med det, eller vill kanske inte sluta haha.. :P

Haha då är jag inte ensam iallafall då Flört
  • Anonym (xx)

Du kanske tycker du är i kontroll och de är fjantar som springer som kåta hundar kring dig. Men i själva verket finns det inga män som uppskattar din sort.

De män som är svaga med dåligt självförtroende tycker du är en billig slampa som de kanske kan tänka sig att knulla på men inte vara tillsammans med.

De män som gillar sexuellt framåt kvinnor kommer inte heller att vara intresserade för du är bara en teaser och det ser man igenom.

Man kan komma rätt långt med ett bra utseende men det varar inte för evigt. Det finns inget sorgligare att se fd beauty queens som snurrat alla män kring sina lillfingrar, vara desperata efter uppmärksamhet som de aldrig får när deras skönhet falnat.

• Anonym (Teaser)
    Anonym (xx) skrev 2013-05-03 20:21:52 följande:
    Du kanske tycker du är i kontroll och de är fjantar som springer som kåta hundar kring dig. Men i själva verket finns det inga män som uppskattar din sort.

De män som är svaga med dåligt självförtroende tycker du är en billig slampa som de kanske kan tänka sig att knulla på men inte vara tillsammans med.

De män som gillar sexuellt framåt kvinnor kommer inte heller att vara intresserade för du är bara en teaser och det ser man igenom.

Man kan komma rätt långt med ett bra utseende men det varar inte för evigt. Det finns inget sorgligare att se fd beauty queens som snurrat alla män kring sina lillfingrar, vara desperata efter uppmärksamhet som de aldrig får när deras skönhet falnat.
    Nej jag tror inte heller att någon uppskattar det, för jag vet själv att det är inte så snällt att göra som jag gör.
    Jag kan inte påstå att killarna jag gör såhär med har dåligt självförtroende, dom kan få andra tjejer och har inga problem med det.. men ändå ger dom inte upp mig!

Jag är inte någon Beauty Queen, finns dom som är mycket snyggare än mig!     
  • Anonym (xx)
    Anonym (Teaser) skrev 2013-05-03 20:44:01 följande:
    Nej jag tror inte heller att någon uppskattar det, för jag vet själv att det är inte så snällt att göra som jag gör.
    Jag kan inte påstå att killarna jag gör såhär med har dåligt självförtroende, dom kan få andra tjejer och har inga problem med det.. men ändå ger dom inte upp mig!

Du menar de där killarna som tycker de själva är väldigt snygga och kan få vem de vill menar du? Ja de kan ha det . De är för den delen oftast osäkra egentligen och har ingen inre styrka mer än att de begåvats med ett fördelaktigt utseende
  • Simon 681

Risken är att du förr eller senare stöter på en fullblodsspsykopat som inte accepterar att du har "lekt färdigt" med honom.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Chester Copperpot

Det är såna som dig man brukar kalla "bekräfteksetorskar". Dvs, du är torsk på att få bekräftelse. Och så brukar det vara med folk som är osäkra och kanske inte har så mycket annat att vara stolta över än ett vackert ansikte och ett par snygga tuttar. Bekräftelsetorskar och cockteasers är ganska illa omtyckta, med dom argument som jag tog upp i den andra tråden.

Folk utgår helt enkelt från att deras medmänniskor har ärliga intentioner. Om du låter killar tro att dom ska få sex med dig, utan att du egentligen har några ärliga intentioner med det, så är du ju inte ärlig, eller hur? Du använder sex som ett sätt att få bekräftelse, och trycker sedan ned folk genom att låta dom inse att du inte alls hade några intentioner. Låter det som ett sjysst beteende, tycker du? Eller bara jävligt douchigt?

Och jag kan ta mitt exempel från förra tråden igen. Om jag gav dig en komplimang som du accepterar, för att sedan göra en 180 grader och säga nåt taskigt till dig, så skulle du också tycka att det var ganska douchig. Om jag kallade dig snygg, för att sedan säga att du såg ut som en billig hora, så skulle du nog också bli ganska ledsen. Kanske skulle du till och med hälla ölen över mig.

Vad tror du? Får jag be om ett ärligt svar nu? Inser du hur det känns för killarna när du beter dig på det sättet du gör? Inser du att det kan vara ganska snopet, taskigt och sårande? Eller är du också en douche?      

• Anonym (Mamman)

Var försiktig när du leker såna där lekar lilla gumman! 9 av 10 killar är snälla och rycker bara på axlarna men så kanske du träffar på den där 10e killen som tänker att "den lilla slynan ska få vad hon ber om". Då kanske det inte är så roligt längre.

• Doofie

Mucka inte med mig, jag är redan galen.
  • Anonym (C)
    Anonym (Teaser) skrev 2013-05-03 20:13:52 följande:
    Jag har dålig "vana" att få killar att tro dom kan få mig eller att dom ska få sex av mig. Det är bland det bästa jag vet, jag känner mig otroligt sexig och oemotståndlig då. Det kan gå till på olika sätt, kanske umgås med dom och är väldigt flirtig, beteer mig utmanande. Eller så kan det va på sms skickar sexiga bilder, skriver snusk osv. Men dom får aldrig nått utan jag får dom bara att tro det. Så jag har alltid kåta killar efter mig.
    Skit dålig vana, men det är svårt att låta bli.
    Är jag knäpp?     
    Anonym (Teaser) skrev 2013-05-03 20:19:57 följande:

Haha då är jag inte ensam iallafall då Flört
    Anonym (Teaser) skrev 2013-05-03 20:44:01 följande:

Du verkar ha en kluven inställning till ditt beteende. Och det verkar som att intellektuellt så förstår du att du gör fel, men känslomässigt så finns det något annat som driver (om man bortser från det dåliga samvetet). Gör dig uppmärksam på dina känslor. Och framförallt vad det är du upplever i ögonblicket innan du tar kontakt med någon i syfte att teasa. Vad är det för känsla du vill göra kvitt och varifrån kommer den?

• Anonym (Jag)

Är oskuld, och råkade ut för en sådan 'teaser' en gång. Att jag blev ledsen och besviken är närmast en underdrift.

Svar på tråden Dålig vana, reta/kåta upp killar