• Anonym (Längtande)

Vilken dejtingsida rekommenderar ni?

Som rubriken lyder - vilken dejtingsida på internet skulle ni rekommendera? Jag har testa Happy Pancake ett tag men det känns som att det finns många som inte är seriösa där, samtidigt som jag föredrar när det är gratis. Finns det någon här som har bra erfarenheter från andra sidor?

• Svar på tråden Vilken dejtingsida rekommenderar ni?
  • Caneya

Jag träffade min sambo på Spraydate, och vi har nu varit tillsammans i snart 3,5 år. Även min bror träffade sin fästmö på samma sajt. Där kan man välja om man vill betala eller inte. Så rekommenderas varmt
    Tycker rent allmänt att det verkade vara många seriösa på sidan.   

• Caneya

Vet att många andra tycker att Match är bra och även Mötesplatsen.

• lilleskutto

Jag träffade min man genom e-kontakt.
    Oseriösa personer finns det på alla dejtingsidor...

• Anonym (Längtande)

Tack för tipsen! :)

• fatdaddy

Happy Pancake. Gratis.
    Roligast utav betalsidorna är nog Mötesplatsen.
    E-kontakt är sämre. Man kanske betalar och blir medlem, men man vet inte vilka av medlemmarna man skriver till som kan läsa och svara på mejl. Jag skrev till supporten för nåt år sen och de tackade för synpunkten. Men inget har hänt.
    Tror (inte säker) Match är lika, man vet inte vilka som kan läsa och svara.
    Spraydate var det flera år sen jag gick ur.

• Anonym (MP + Vilda)

Mötesplatsen är bra och gratis så länge man svarar på brev från någon som betalar extra för den som svarar som inte är medlem. Kul att läsa om dejter som andra haft. Mycket lärorikt om båda könen och hur dom uppträder vid dejter och vad som hänt eller inte hänt. Underhållande;)

Vilda Webben är rolig, gratis. Mycket kontakter av trevliga människor. 

Svar på tråden Vilken dejtingsida rekommenderar ni?