• Anonym (?)

Vem är mest passiv ?

Vem är mest passiv sexuellt? Det gäller både att ta initiativ till sex och sen under genomförandet. vem är dte som anstränger sig mest vad gäller att smeka och ge njutning etc.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är mest passiv ?
  • Anonym (Tjej 28)

Det är lika, ibland behöver han bara ligga still och knappt röra ett finger och det känns ju rätt passivt ;) ibland hoppar han på mig och tar mig med storm. Däremot tar det längre tid för mig att komma så då får han ju jobba längre på mig än jag på honom.

• Fröken reserverad

Under själva samlaget är det iaf oftast han som anstränger sig mest. Han får stå för pumpandet mestadels. Han är nog den som smeker och ger mest oralsex med.

Jag tar dock ofta intiativet. Och tror jag är bra på att hångla och kramas. Och gör vad jag kan för att möta upp så att säga.

Reserverad står för upptagen.
  • sweetheart 85

Svarar lika, för jag är väldigt framåt under sexet och älskar att ta för mig och tillfredsställa killen. Det gäller oavsett om det handlar om initiativ, förspel eller själva knullandet.
    Killar brukar oftast fungera lika bortsett från initiativet där jag brukar ligga steget före.

Sedan är det självklart att man ibland är den passiva och bara tar emot men nu svarade jag i det stora hela, för självklart varieras det mångt om mycket  

• Anonym (olustig)

Hm, jag tar varken initiativ eller anstränger mig nåt vidare under akten. Så det är jag som är passiv hemma hos oss.

• Anonym (Tjej)

Jag tar oftast initiativ till sex men under akten är han mest aktiv.

• Lufsan

Svårt. Jag tar mest initiativ men han är mest aktiv under själva sexet. 

En dag i sänder.
  • Anonym (tjej 2)

Både och, har två personer jag har sex med. Den ena är mer passiv och den andre är mer aktiv. Jag föredrar nog den passiva mer så

• missan75

Vi är ganska lika. Min man vill väl ha lite mer sex, typ varje dag men jag är nöjd med 3-4 gånger i veckan. Så han tar initiativen oftare. Däremot är jag väldigt aktiv när vi väl har sex. Men ingen av oss är passiv direkt heller.

• mice

Jag brukar nog vilja oftare, så smeket och förförandet sköter jag ofta bra, sen beror det ju på ställningen.. Men jag skulle inte kalla någon av oss passiv.

Svar på tråden Vem är mest passiv ?