• Tösabiten88

Hur kom du fram till din signatur härinne?

Man stöter på så många olika signaturer härinne så det skulle vara roligt och se hur det kommer sig att du valde just din signatur.

Själv så blev jag kallad för tösabiten utav min farmor och farfar som liten och siffran är årtalet jag är född.  

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Svar på tråden Hur kom du fram till din signatur härinne?
  • Enter Sandman

Åh, det är simpelt.
    Jag gillar bandet och låten så det föll sig naturligt. Glad 

• Minniemousemommy

Jag har alltid älskat disney och jag och mina barn kollar ofta på disneyfilmer. Min dotter hade kallat mig mimmi några gånger så jag köpte ett par öron till henne och min andra dotter som dom kunde ha när dom klär ut sig. Men sedan blev det jag som fick ha dom istället då ungarna satte dom på mitt huvud. Och nu kallar dom mig typ bara "mamma mimmi"" så jag är helt enkelt det. Jag ändrade i princip bara språket på mitt smeknamn och jag gillar det. :)

• FruSen

Jag fryser ofta (är frusen).
    Jag skulle gifta mig inom kort (alltså bli fru sen/senare) 
    Jag skulle bli fru med efternamn som börjar på S, därav det stora S'et.
    Sen är jag lite av en tidsoptimist och börjar göra mig klar för sent och får stressa (fru som är sen) 
    Och nu är jag ju fru och såg ingen vits att byta .

Typ.
    Sen tycker jag att avataren liknar mig ganska bra!  

• elyse

Jag använder alltid mitt egna namn. Jag har inget att dölja och det hjälper att hålla mig ifrån att skriva saker jag inte tänkt igenom/inte kan stå för 10 minuter senare. 

• Flisan79

Min man kallade mig för Flisan ( heter Lisa) och är född 79. As simple as that!

• sch32

Finns ingen logik överhuvudtaget, lite bokstäver och siffror bara.

Svar på tråden Hur kom du fram till din signatur härinne?