• Anonym (tvåan)

ont nedre delan av magen samt "tvåan"

Seriöst, jag vet inte riktigt om ni kan hjälpa iofs, men detta är helt galet!!

Har haft ont i nedre delen av magen i några dagar, tänkt att jag kanske är hård i magen, gasig eller liknande. Har sedan tidigare svåra problem med ländryggen, kan kanske hänga ihop, vem vet.

Har nu under kvällen fått lite mer känningar i magen, vet inte om jag kan kalla det smärta, men ja, något sådant. Vid  ett par tillfällen har det "strålat/ilat" till i "tvåan" (mumindalen, analen eller vad ni nu vill kalla det) och gjort så fruktansvärt jävla ont där rent ut sagt. Även när jag hostar till får jag fruktansvärt ont i "tvåan".

- Har inte haft analsex och lider inte av hemorrojder.

Någon som känt liknande, vet om det går över och varför det kan vara så här?? Blir det inte bättre imorgon blir det nog en runda till farbror doktorn på måndag skulle jag tro... Men någon som vet något som kan lugna mig just nu?

• Svar på tråden ont nedre delan av magen samt "tvåan"
  • Anonym (tvåan)

Det strålar/ilar från magen ner i ändtarmen/analen och underlivet, gör riktigt jävla ont!! Blir nog besök hos gyn på måndag tror jag... Shit! Hade iofs ändå tänkt ta mig dit i veckan pga. magontet, men det här är fan helt outhärdligt!! Någon som vet vad magont i nedre delen av magen samt strålningar/ilningar ned i ändtarmen/rumpan samt underlivet kan bero på? Har fått "hugg" i magen när jag kissat och det gör fruktansvärt ont i både mage och rumpa när jag försöker göra nr 2... Hjälp!!

(Ja, klart jag fattar att ett internetforum inte är det bästa stället när det är så här, men vägrar åka akut, väntar till måndag)

• Anonym (googla)

läs på analspasm

• Anonym (aj)

Tror du har förstoppning. Jag brukar få precis så när jag är förstoppad, det ilar liksom och känns när jag kissar. Svårt att få ut, ta lite laxermedel kanske? 

• Anonym (v)

Låter som förstoppning.

Svar på tråden ont nedre delan av magen samt "tvåan"