Sår på haka efter hångel
Jo, så här är det :)
Varje gång jag lyckas träffa en kille som har skäggstubb och vi har hånglat lite så har hans skäggstubb orsakat utslag på mig, närmare bestämt på min haka. Någon dag efter själva hånglet så börjar det klia lite grann, sen efter ytterligare någon dag så blir det små "blåsor" och till slut ett öppet sår så det ser ut som jag ramlat av en cykel och skrapat upp hela hakan. Så här har det varit i flera år, men jag lyckas alltid glömma bort det.
Det är såret sitter sedan kvar i flera veckor och när det slutligen läker, så är min haka alldeles röd. Min haka är fortfarande röd efter en kille jag hade en kort relation med för över ett 1 år sedan.
Nu är det dags igen, jag har träffat en ny kille och min haka har små blåsor på sig. Det enda som hittills hjälpt är hydrokortison och jag måste använda det flera gånger om dagen och börja så snart efter hånglet som möjligt för att kunna stoppa det från att bli ett sår.
Är det någon som har varit med om samma? Är det vanligt? Vad gör ni för att förhindra det? Varför får inte all det?
Dagen efter att jag hade hånglat med denna killen så kläcker min mamma ur sig när vi ses (trots att hon inte ens vet att jag träffat någon): "Jag kan se att du träffat en kille med skäggstubb! Haha"