• caro5905

    Erfarenhet av äggledarspolning

    Hej, Det finns säkert en massa trådar ned liknande innehåll, men ville ändå starta en tråd. Har alltså fått en tid till äggledarspolning 24/5 om jag får någon mens (har nämligen oregelbunden mens) äter terolut för att få mens, är väldigt nervös över hur det skall gå? Vad de skall säga och "hitta". Finns det någon med erfarenhet av äggledar spolning som kan berätta något om det, eller någon som sitter i samma situation som mig och bara vill prata om det.

  • Svar på tråden Erfarenhet av äggledarspolning
  • Zinfandel

    Det är jättebra för att se om det är fritt flöde i ledarna eller stopp! Om det är lite stopp så kan det blåsas rent och är det stopp så är det en väldigt bra vetskap. Lycka till!

  • caro5905

    Tack för ditt inlägg, har förstått att det kan ta jätte sjukt i nedre delen av magen och ryggen under undersökningen och efteråt stämmer det?

  • Dulcinea
    caro5905 skrev 2013-05-05 21:28:11 följande:
    Hej, Det finns säkert en massa trådar ned liknande innehåll, men ville ändå starta en tråd. Har alltså fått en tid till äggledarspolning 24/5 om jag får någon mens (har nämligen oregelbunden mens) äter terolut för att få mens, är väldigt nervös över hur det skall gå? Vad de skall säga och "hitta". Finns det någon med erfarenhet av äggledar spolning som kan berätta något om det, eller någon som sitter i samma situation som mig och bara vill prata om det.
    Hej!

    Jag har nyss gjort äggledarspolning och det kändes inte alls! Glad  Var väldigt orolig innan att det skulle göra ont och har förstått att om man har "stopp" nånstans att det kan kännas mer men jag hade fritt flöde och fick absolut inte ont.

    Lycka till!
  • caro5905

    Dulcinea: det låter ju bra, jag hoppas på det bästa och förväntar mig det värsta ang. Resultatet . Så kanske man inte blir lika besviken om det skulle vara något

Svar på tråden Erfarenhet av äggledarspolning