asperger
hej jag behöver lite hjälp... har träffat en kille sedan 4 månader men han har ett väldigt avvikande beteende... vilket är okej men i början då vi träffades var han skitkul dom 2 första månaderna hängde med ut hängde med på allt... men kom aldrig med egna initiativ inser jag nu, jag är endast barnledig 1 helg i månaden och den helgen är jätteviktig förmig, han blir mer och mer inbunden pratar inte frågar aldrig hur jag mår ringer aldrig ja det är mer... jag är utbildad undersköterska med inriktning på psykiatri och har en son med adhd... i början tnkte jag att min killes avvikande beteende var add men efter att ha läst om aspergers och kollat upp mer så har jag fått en aha upplevelse allt stämmer han har inga vänner går konstigt allt tar hubdra år inhen empati osv osv och nu ska killen öppna ett eget företag och kommentaren om det inte kommer fungera är ja det är ju bra att hyran ä låg daaaaaaaahhhhhhh... inga kunder inga pengar kan ej betala hyra... jag sliter mitt hår och har pratat med honom men han blir bara förbannad... hur gör jag? jag gillar honom men blir mer oh mer förbannad och får ångest hemma hos honom och vill han ska söka hjälp... men han tycker bara jag är elak som prtar om asbergs... kan jag kontka han familj?