• Anonym (jaha)

Analsex + One Night Stand / Analsex + första gången med ny partner

Hur länge brukar ni kvinnor vänta med att ha analsex - om ni nu gillar det - i en ny relations?

Och hur är det med krogragg/engångsligg? Inte brukar ni väll ha analsex med ett one night stand?

Erfarenheten säger mig att kvinnor i regel brukar vänta med att ha analsex. men världen är full av underbara kvinnor som kanske tänker annerlunda.

rösta och kommentera om ni känner för det    

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analsex + One Night Stand / Analsex + första gången med ny partner
  • entwined

"Underbara kvinnor".

*klöks*

Varför skulle det vara skillnad på analt och nån annan form av sex med en ny partner?

• Anonym (Buss-Åke)
    entwined skrev 2013-05-07 15:48:28 följande:
    "Underbara kvinnor".
    *klöks*
    Varför skulle det vara skillnad på analt och nån annan form av sex med en ny partner?
    Vad 17 betyder klöks????????????????????
  • Anonym (Ons)

Har haft det med ett ons , beror ju helt enkelt vad man är sugen på .

• Anonym (visste det)

Har haft det på första dejten. Han frågade om jag gillade det innan så jag visste att det skulle hända.

• keron

Nej, jag låter inte vem som helst sätta på mig i röva xD Definitivt inte nån som jag inte känner.

• 100kgpappa
    entwined skrev 2013-05-07 15:48:28 följande:
    "Underbara kvinnor".
    *klöks*
    Därför att analt är mer intimt för många, och många kvinnor vill lära känna mannen lite mer innan det blir analsex, då det kräver lite mer lyhördhet och skicklighet för att inte göra ont/skada analen. Vid "vanlig" sex är den största risken mest att det blir dålig sex om mannen är fumlig eller oförsiktig.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Furstinna

Aldrig haft ett ONS men om jag skulle så blir det inget analsex.

• entwined
    100kgpappa skrev 2013-05-07 20:40:51 följande:
    Därför att analt är mer intimt för många, och många kvinnor vill lära känna mannen lite mer innan det blir analsex, då det kräver lite mer lyhördhet och skicklighet för att inte göra ont/skada analen. Vid "vanlig" sex är den största risken mest att det blir dålig sex om mannen är fumlig eller oförsiktig.

Jaså? Trodde kvinnor och människor överlag kände så rent allmänt, men det kanske är skillnad för en del. Dvs de som har analsex vet väl ändå oftast vad de gör. Får man anta. Men det kanske är mer av en åldersfråga.
  • 100kgpappa
    entwined skrev 2013-05-07 20:54:12 följande:

Jaså? Trodde kvinnor och människor överlag kände så rent allmänt, men det kanske är skillnad för en del. Dvs de som har analsex vet väl ändå oftast vad de gör. Får man anta. Men det kanske är mer av en åldersfråga.
    Många killar har tyvärr ingen aning om hur man ska ha analsex så att det blir bra för tjejen också. Och jag har läst tidigare i trådar att många som gillar analt ändån ser det mer som en förhållandegrej än något man gör med en okänd, just för att man vill känna personen i fråga lite mer.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • entwined
    100kgpappa skrev 2013-05-07 20:56:42 följande:
    Många killar har tyvärr ingen aning om hur man ska ha analsex så att det blir bra för tjejen också. Och jag har läst tidigare i trådar att många som gillar analt ändån ser det mer som en förhållandegrej än något man gör med en okänd, just för att man vill känna personen i fråga lite mer.

Det kanske stämmer, för en del. :)

Och nej, du har nog rätt där, inte alla karlar vet hur man knullar analt. Men risken för att de inte vet borde väl vara lika stor oavsett om det är en ny partner eller en befintlig.
  • Anonym (nöjd)

Har väntat 14 år hittills och jag kan lugnt fortsätta vänta, ingen av oss är det minsta intresserad av analsex.

• 100kgpappa
    Anonym (nöjd) skrev 2013-05-07 23:56:44 följande:
    Har väntat 14 år hittills och jag kan lugnt fortsätta vänta, ingen av oss är det minsta intresserad av analsex.
    Nu gällde då inte frågeställningen dig, efter som du gillar analsex...
Svar på tråden Analsex + One Night Stand / Analsex + första gången med ny partner