• Anonym (Mr.Big)

Kvinnor i kontaktannonser.

Tar det kort. Har mer eller mindre aktivt sökt KK i en större stad,att hitta nån kvinnasom också är sugen på bus är inte så svårt,förrens man skall träffas IRL. Då börjas det....alla dessa ursäkter och lögner för att inte träffas.

Och då kan man ändå hållt på i flera månader på nätet och över tele och väldigt ofta är kvinnan drivande,men när det skall till på riktigt då börjar dom slingra sig.

Frågan är helt enkelt varför? Varför ens hålla på att lägga massa tid och energi på nåt man ändå inte tänker genomföra.

• Svar på tråden Kvinnor i kontaktannonser.
  • Chester Copperpot
    1. För att dom är jävligt kåta, men kanske ljög om att dom är singlar, och när det kommer till att ligga så vill dom inte genomföra det för att dom sitter fast i giftermål.

2. För att det inte är kvinnor du chattar med, utan män? Om du chattar med någon för sex, så ska det inte dröja flera månader innan det händer nåt, då är det nåt som inte stämmer.

3. Eftertankens kranka blekhet. Det är lätt att porrsurfa sig våt i trosorna, men sen när dom har roat sig ett tag bakom skärmen kanske dom kommer på att det kanske ändå inte skulle vara lika kul i verkligheten som i fantasin.

• Anonym (Mr.Big)
    pussgurkan86 skrev 2013-05-07 16:53:26 följande:
    Tycker det är lite samma sak med männen

Ja det kan jag inte uttala mig om faktiskt,men just det när man söker en lekkamrat så verkar det väääldigt svårt med kvinnor som skulle våga irl.
  • Anonym (Mr.Big)
    Chester Copperpot skrev 2013-05-07 16:55:31 följande:
    1. För att dom är jävligt kåta, men kanske ljög om att dom är singlar, och när det kommer till att ligga så vill dom inte genomföra det för att dom sitter fast i giftermål.

2. För att det inte är kvinnor du chattar med, utan män? Om du chattar med någon för sex, så ska det inte dröja flera månader innan det händer nåt, då är det nåt som inte stämmer.

3. Eftertankens kranka blekhet. Det är lätt att porrsurfa sig våt i trosorna, men sen när dom har roat sig ett tag bakom skärmen kanske dom kommer på att det kanske ändå inte skulle vara lika kul i verkligheten som i fantasin.

Ja så är det ju förmodligen,men varför ens lägga tiden på sånt? Verkar ju bara jobbigt
  • Chester Copperpot

Många är kallade, få är utvalda. Det gäller att sålla rejält. Framförallt göra tydligt vad man själv är ute efter. Om jag är ute efter sex och enbart sex, så är jag tydlig med det, på ett rakt, öppet, och ärligt sätt. Om hon säger att hon aldrig träffar nån så snabbt, och definitivt inte utan att ha gått på dejt några gånger innan, så lämnar jag och går vidare, för då tycker inte jag att det är lönt. Vissa är på jakt efter Prince Charming, andra nöje under natten.... 

• pussgurkan86
    Anonym (Mr.Big) skrev 2013-05-07 16:56:07 följande:
    Ja det kan jag inte uttala mig om faktiskt,men just det när man söker en lekkamrat så verkar det väääldigt svårt med kvinnor som skulle våga irl.

Anonym (Mr.Big) skrev 2013-05-07 16:56:07 följande:

Det är många som vill knulla ju
  • Anonym (Mr.Big)
    pussgurkan86 skrev 2013-05-07 17:07:12 följande:

Det är många som vill knulla ju

Ja dom säger det på nätet iaf.
  • lollat
    Anonym (Mr.Big) skrev 2013-05-07 17:08:39 följande:

Ja dom säger det på nätet iaf.
    Min erfarenhet är att man kan styra KKn med att gå in med inställningen att man vill ha en relation, dvs. tänk inte med kuken. 

Sen när man träffas, och inser att personkemin inte är den bästa utan man gör nog bäst i att sätta på varandra, så funkar det bättre. 
  • Anonym (Mr.Big)
    lollat skrev 2013-05-07 17:18:07 följande:
    Min erfarenhet är att man kan styra KKn med att gå in med inställningen att man vill ha en relation, dvs. tänk inte med kuken. 

Sen när man träffas, och inser att personkemin inte är den bästa utan man gör nog bäst i att sätta på varandra, så funkar det bättre. 

Aha....du tänker så...
  • lollat
    Anonym (Mr.Big) skrev 2013-05-07 17:19:47 följande:

Aha....du tänker så...
    Ja, det är enda settet jag fått kk'n på iaf. 
  • Anonym (Mr.Big)
    lollat skrev 2013-05-07 17:23:58 följande:
    Ja, det är enda settet jag fått kk'n på iaf. 

Ok...nu vände du ju tråden till att det är mig det är fel på...
  • Chester Copperpot
    lollat skrev 2013-05-07 17:18:07 följande:

Min erfarenhet är att det är precis tvärtom. Var rak, öppen, och ärlig. Är du ute efter sex, var tydlig med det. Säg inte att du är ute efter ett förhållande bara för att du tror att du lättare ska få knulla, om du nu inte är ute efter ett förhållande. Det är lättare att helt enkelt bara skita i alla som inte är ute efter samma sak, så att man lättare kan försöka hitta dom som faktiskt är ute efter det som just du också är ute efter. Det finns en hel del kvinnor som bara är ute efter sex, och som är ärliga och öppna med det också.
Svar på tråden Kvinnor i kontaktannonser.