• Anonym (Ra)

Ska på Rihanna konsär behöver hjälp????

Har aldrig vart på konsär så har ingen aning om vilka platser som är bäst ska man sitt stå?? Vart ??? Stog att man skulle få laminat som souvenir vad är det ??

• Svar på tråden Ska på Rihanna konsär behöver hjälp????
  • Anonym (Ra)
    Anonym (beror) skrev 2013-05-07 20:34:07 följande:
    Beror väl på vart konserten äger rum? Fö så:Laminat är ett material som består av flera olika skikt som sitter ihop ovanpå varandra. sv.wikipedia.org/wiki/Laminat

Anonym (beror) skrev 2013-05-07 20:34:07 följande:
    Beror väl på vart konserten äger rum? Fö så:Laminat är ett material som består av flera olika skikt som sitter ihop ovanpå varandra. sv.wikipedia.org/wiki/Laminat

Den äger rum i Globen ? Ja men vad kan dom mena att deg är man får när dom skriver laminat bön som vet ?
  • Sam01

Det kan betyda att biljetten eller något du får där är laminerat = inplastat, typ som ett ID-kort.

• Anonym (Ra)
    Sam01 skrev 2013-05-07 20:52:35 följande:
    Det kan betyda att biljetten eller något du får där är laminerat = inplastat, typ som ett ID-kort.

Sam01 skrev 2013-05-07 20:52:35 följande:

Kan vel aldrig tänka mig att det är enbart ert inplastat id kort ? En vanlig biljett kostar mellan 300-700 kr jag ska köpa en så kallad hot ticket för 1600 just för man får en exklusiv present undra vad det brukar vara ? Sen ett laminat som souvenir då kan det vel ändå inte betyda en inålastad biljett ??
  • taquine

Aldrig varit på konsär men däremot konsert , laminat är väl ett slags plastgolv som du kan stå på kanske eller Rihanna stått på och du får en bit Kanske...

• Anonym (Ra)
    taquine skrev 2013-05-07 21:20:44 följande:
    Aldrig varit på konsär men däremot konsert , laminat är väl ett slags plastgolv som du kan stå på kanske eller Rihanna stått på och du får en bit Kanske...

taquine skrev 2013-05-07 21:20:44 följande:

vad är det för skillnad på konsär och konsert då menar du ?
  • Anonym (beror)
    Anonym (Ra) skrev 2013-05-07 21:13:50 följande:

Kan vel aldrig tänka mig att det är enbart ert inplastat id kort ? En vanlig biljett kostar mellan 300-700 kr jag ska köpa en så kallad hot ticket för 1600 just för man får en exklusiv present undra vad det brukar vara ? Sen ett laminat som souvenir då kan det vel ändå inte betyda en inålastad biljett ??
    Du köper en "hot ticket" för 1600 kr....
    Då FÅR du inte presenten.Då har du betala den i med att en vanlig biljett kostar exempelvis 700 kr.Då betalar du ju 900 kr för en "exclusiv" present som du "tror" du skall få
  • Anonym (m)

Den bästa platsen att stå på är hemma. Skitmusik!

• Anonym (Ra)
    Anonym (beror) skrev 2013-05-07 21:50:47 följande:
    Du köper en "hot ticket" för 1600 kr....Då FÅR du inte presenten.Då har du betala den i med att en vanlig biljett kostar exempelvis 700 kr.Då betalar du ju 900 kr för en "exclusiv" present som du "tror" du skall få

Jo jag fattar
    Anonym (beror) skrev 2013-05-07 21:50:47 följande:
    Du köper en "hot ticket" för 1600 kr....Då FÅR du inte presenten.Då har du betala den i med att en vanlig biljett kostar exempelvis 700 kr.Då betalar du ju 900 kr för en "exclusiv" present som du "tror" du skall få

jo jag fattar att man betalar för den . Skulle inte skrivit få utan att bör man betalar mer så ingår en present i priset just för man betalar mer .
Svar på tråden Ska på Rihanna konsär behöver hjälp????