Solkräm
Vilken solkräm använder ni till era barn? Vilket märke och med vilken faktor börjar ni med?
Tack!
ps. det är en djungel av solskydd där ute
Vilken solkräm använder ni till era barn? Vilket märke och med vilken faktor börjar ni med?
Tack!
ps. det är en djungel av solskydd där ute
Använder så lite kräm som möjligt, täcker med kläder i stället. Den kräm vi nvänder ska ha enbart fysikaliskt filter, jag brukar köpa på apoteket. Tror det är ACO?
Använder samma som på mig själv. Vad som helst med spf 15.
Skyddar de flesta delar med kläder, men använder till utstickande delar La Roche Posay spf 50?. Hade acos med enbart fysikaliskt filter tidigare, men när jag läste på om det så verkade det inte helt lysande heller så efter att ha gått igenom en faslig massa innehållsförteckningar så blev det till slut La Roche Posay för barn utan parabener etc.
tack för era svar.
flickan och kråkan: hittade förra årets tråd www.familjeliv.se/Forum-3-168/m64739496-11.html
alltså... verkligen inte lätt.
tror att vi kör på La Roche Posay vi med.
tack för era svar.
flickan och kråkan: hittade förra årets tråd www.familjeliv.se/Forum-3-168/m64739496-11.ht...
alltså... verkligen inte lätt.
tror att vi kör på La Roche Posay vi med.
Eucerin barn 50 +. Har också köpt Apotekets 50 med barbapapa på. Får se vilken som fungerar bäst då sonen lätt får eksem. Köper alltid solkrämerna till barnen på Apoteket.