• Anonym (())

Håriga fittor mer populära än rakade!!!

Tro det eller ej, testade att googla på hairy pussy och sen shaved pussy.

Hairy pussy fick 83 500 000 träffar....

Shaved pussy fick 59 300 000 träffar....

Helt otroligt enligt mig, visste inte att det var så enormt många som uppenbarligen har tröttnat på det rakade modet!!!

(man får ju utgå från att efterfrågan styr utbudet...)

• Svar på tråden Håriga fittor mer populära än rakade!!!
  • jashrinah

hm , undra om det är många kvinnor som friserar sitt könshår utifrån vad som genererar flest porrfilmssökningar..

• läkarstudent

Ja, det är väl inte så konstigt. Shaved pussy skriver de ju inte ut, för det är ju det normala i porrbranchen. 

Don't argue with idiots - they will drag you down to their level and then beat you with experience
  • Anonym (())
    läkarstudent skrev 2013-05-07 22:48:06 följande:
    Ja, det är väl inte så konstigt. Shaved pussy skriver de ju inte ut, för det är ju det normala i porrbranchen. 
    Det är klart, det har du väl rätt i. Men ändå, att det finns över 80 miljoner sidor som tillhandahåller håriga fittor tyder ändå på att intresset är enormt!
  • Anonym (Jag föredrar...)

Orakat > rakat, alltid.

• Pentra

Då föredrar jag, i detta fall, att vara icke populär...

• snajdarn

haha

Denna väl underbyggda hypotes är nu bevisad genom din google-sökning!

Att Google sorterar efter relevans (flest träffar på samtliga ord) men söker på alla ord i fältet, dvs. sidor som bara innehåller ordet "hairy" eller "pussy" kan man nog bortse ifrån va? Vad sägs om allt annat som kan vara hårigt, till exempel långhårig kortsvansad stenvändarsparv? Eller kisse-katter.

mja, lite mer underlag skulle till och med familjeliv kunna ha nytta av innan vi drar slutsatser.

Jag gillar rakat mer än orakat. 

• Anonym (())
    snajdarn skrev 2013-05-10 01:17:28 följande:
    haha

Denna väl underbyggda hypotes är nu bevisad genom din google-sökning!

Att Google sorterar efter relevans (flest träffar på samtliga ord) men söker på alla ord i fältet, dvs. sidor som bara innehåller ordet "hairy" eller "pussy" kan man nog bortse ifrån va? Vad sägs om allt annat som kan vara hårigt, till exempel långhårig kortsvansad stenvändarsparv? Eller kisse-katter.

mja, lite mer underlag skulle till och med familjeliv kunna ha nytta av innan vi drar slutsatser.

Jag gillar rakat mer än orakat. 

Ja, ja, någon vetenskaplig undersökning kan man väl knappast kalla det... en mycket stor mängd av träffarna handlar i alla fall om håriga fittor. Och det var i alla fall en överraskning för mig att det finns ett så stort intresse för den orakade looken. Men sen fattar jag nog att majoriteten idag (än så länge) är inne på rakat.
Svar på tråden Håriga fittor mer populära än rakade!!!