• Korkek

Hur länge hade ni varit ihop när ni blev gravida - fortfarande ihop?

När i förhållandet blev ni gravida? Hur ser ert förhållande ut idag? Är ni tillsammans fortfarande?

Tiden i omröstningen står för hur länge ni varit tillsammans när ni blev gravida. "Innan 6 månader" betyder att ni blev gravida innan ni varit tillsammans 6 månader, "1 till 2 år" betyder att ni hade varit tillsammans mellan 1 och 2 år när ni blev gravida osv. 

Kommentera gärna i tråden med vad ni röstat på och hur gamla ni var när ni träffades!

OBS!
    Denna omröstning gäller INTE er som känt varandra i flera år innan ni blev ett par.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge hade ni varit ihop när ni blev gravida - fortfarande ihop?
  • Masken84

Vi blev gravida när vi hade varit tillsammans i 11 månader och nu 2 år och 10 månader senare har vi en son på 14 månader och nr 2 på väg och är beräknad i augusti. Vi är fortfarande ihop :) och förhållandet är lika bra nu som då :) fast på olika sätt!

• sweetbird

En månad , tyvärr fick vi missfall i 5 e månaden . En månad senare blev vi gravida igen och nu har vi en pojke på 5 månader . :)

• Lindsey Egot the only one

Vi blev gravida efter 9 månaders förhållande på första försöket. Vi har varit tillsammans i 20 år i år, gifta i 17 år och har hunnit få 4 till. Så fem barn totalt. 15 år mellan äldsta och yngsta. Nu har vi fyra barn hemma då näst äldsta dog vid 14 års ålder. Så vi hann inte ha fem barn hemma i mer än 1,1/2 år.

Tyvärr kan man inte rösta via FL appen.

• Ellikapellika

1,5 år hade vi varit tillsammans. Äldsta fyller 10år i höst och vi har tre till.
    Vi har de bra. Visst, det går lite upp och lite ner, men vi har bestämt att det är vi och vi kämpar oss igenom motgångarna Glad
    Vi har förändrats, men vuxit samman.

Vårt största problem är nog att jag vill att vi ska vara mer jämlika än vad vi är.
    Han vill det också, rent teoretiskt, men har svårt för det naturligt. Uppväxt i en familj med cementerade könsroller där man inte visar känslor, framförallt inga obehagliga/jobbiga, ilska/besvikelse/rädsla Rynkar på näsan
    Ibland får jag spel, men ja...vad gör man liksom?

• Lisamarie

7år :) blev tillsammans när jag var 15 och nu väntar vi vårt första barn i oktober :). Vårt förhållande har aldrig varit bättre :)

• kiriaki

Blev tillsammans och flyttade ihop samma dag som vi traffades, gifta 7 veckor senare. Fick barn for snart 3 veckor sedan och firar 3 ar tillsammans i augusti - vi ar valdigt lyckliga

• Flickan och kråkan

3 år.

Nu  6 år senare så har vi två barn samt en i magen som tittar ut om lite drygt en månad. Vi har det väldigt fint tillsammans. Jag är lycklig, älskad och älskar .

• Kina79

Träffades strax innan jag skulle fylla 24 och han skulle fylla 35. Blev gravida trots ppiller efter 3 1/2 månad. Förlovade oss efter 3 månader.
    Första dottern föddes efter 11 månader.

Nu 10 år senare har vi en 9åring, en 7åring och en 3 åring. En hund och har varit gifta i 8 år.

• Miew

Vi hade varit tillsammans 1år när jag blev gravid. Sonen kom nov02, sen så har vi döttrar födda 04

Svar på tråden Hur länge hade ni varit ihop när ni blev gravida - fortfarande ihop?