• Anonym (xxx)

Bästa sexet och kukstorlek

Ursäkta för ännu en tråd om kukstorlekar. I den här omröstningen vill jag fråga er kvinnor vad den man som ni har haft bäst sex med har för storlek på kuken. Alltså inte att ni föredrar en viss kukstorlek eller vad ni tycker är skönast utan tänk på vem ni haft bäst sex med och vad han hade för storlek på kuken. Behöver alls inte ha med varandra att göra eller ni anser det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa sexet och kukstorlek
  • John86

Dom flesta som har varit med en utrustad man som vet vad han gör föredrar det, säger dom annorlunda så ljuger dom.

• Anonym (Lillan)
    John86 skrev 2013-05-08 16:39:26 följande:
    Dom flesta som har varit med en utrustad man som vet vad han gör föredrar det, säger dom annorlunda så ljuger dom.

*GÄSP*
  • John86
    Anonym (Lillan) skrev 2013-05-08 16:40:40 följande:

*GÄSP*
    Gå och lägg dig.
  • Anonym (Medel)

Har varit i två längre förhållanden med killar med ca 13 cm och haft en KK med säkert över 20 cm. Kan lätt säga att den ena killen med 13 cm är det bästa ligget jag haft. Inte för att den "store" inte visste vad han gjorde, det var helt enkelt inte skönt att bli uttöjd till bristningsgränsen och att han inte kunde stoppa in den hela vägen in. Analsex var det inte fråga om heller.

• Anonym (asd)
    Anonym (Medel) skrev 2013-05-08 17:45:16 följande:
    Har varit i två längre förhållanden med killar med ca 13 cm och haft en KK med säkert över 20 cm. Kan lätt säga att den ena killen med 13 cm är det bästa ligget jag haft. Inte för att den "store" inte visste vad han gjorde, det var helt enkelt inte skönt att bli uttöjd till bristningsgränsen och att han inte kunde stoppa in den hela vägen in. Analsex var det inte fråga om heller.
    Haha va?
    13cm är som en nål i rymden på dom flesta kvinnor när dom är blöta. 
  • Anonym (Medel)
    Anonym (asd) skrev 2013-05-08 17:47:22 följande:
    Haha va?
    13cm är som en nål i rymden på dom flesta kvinnor när dom är blöta. 
    Du har nog träffat fel sorts kvinnor.
  • Anonym (asd)
    Anonym (Medel) skrev 2013-05-08 17:52:39 följande:
    Du har nog träffat fel sorts kvinnor.
    Verkligen inte, har 16x14 och alla jag varit med har känts som en hink när dom är blöta.
    En liten medelkuk är inte anatomiskt matchad med dom flesta fittorna, det är därför så många föredrar stora. 
  • mice
    Anonym (asd) skrev 2013-05-08 17:55:14 följande:
    Verkligen inte, har 16x14 och alla jag varit med har känts som en hink när dom är blöta.
    En liten medelkuk är inte anatomiskt matchad med dom flesta fittorna, det är därför så många föredrar stora. 
    Och du har alltså frågat om de känner likadant där nere?
    Blir det för blött, ta ut, torka av överflöd och byt ställning. Händer alla. Glad

• Anonym (asd)
    mice skrev 2013-05-08 18:02:26 följande:
    Och du har alltså frågat om de känner likadant där nere?

Det märker man på dom, nästan pinsamt att ha sex med en medelkuk.
Svar på tråden Bästa sexet och kukstorlek