Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Notperfect

Style & Funstuff Falskt företag!! VARNING!

Nu gjorde jag inte det eftersom att de hade närmare 2000 gillare på Facebook. Men efter att inte ha mottagit mina varor på över 2 veckor så mailade jag utan svar. Kollade sedan deras facebook sida och fick se att det var fler som inte tagit emot sina varor.

Googlade och fick upp "fina" omdömen: http://www.rejta.se/omdome/1097691/style+%26+funstuff

Jag fick tag i hennes namn samt hennes sambos namn. De har företaget tillsammans.

Är det någon som någonsin fått sina varor från detta företag?

Här är hemsidan: http://www.styleandfunstuff.se/hem.html

(Om tråden ligger fel så får ni gärna flytta den)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-08 21:14
    Åh allt kom inte med. Här kommer hela texten:

Jag som alltid googlar på företag jag inte känner igen innan jag betalar. Nu gjorde jag inte det eftersom att de hade närmare 2000 gillare på Facebook. Men efter att inte ha mottagit mina varor på över 2 veckor så mailade jag utan svar. Kollade sedan deras facebook sida och fick se att det var fler som inte tagit emot sina varor.

Googlade och fick upp "fina" omdömen: www.rejta.se/omdome/1097691/style+%26+funstuff

Jag fick tag i hennes namn samt hennes sambos namn. De har företaget tillsammans.

Är det någon som någonsin fått sina varor från detta företag?

Här är hemsidan: www.styleandfunstuff.se/hem.html

• Svar på tråden Style & Funstuff Falskt företag!! VARNING!
  • Severus

Jag har fått grejer därifrån med kort leveranstid
    Visserligen förra året

• SockerStinn

Flera om beställde i dec. har inte fått sina varor. Jag tror de börjar ge upp nu...

• Notperfect
    SockerStinn skrev 2013-05-08 21:33:48 följande:
    Flera om beställde i dec. har inte fått sina varor. Jag tror de börjar ge upp nu...
    Jo jag la märke till det. Jag diskuterar med ägaren på Facebook och hon vill bara ringa. Hon kan absolut inte diskutera något via mail. Detta på grund av att hon inte vill att man ska ha bevis.
  • gillar inte

Jag gav tyvärr upp i februari när Polisen la ner min anmälan mot dem (man måste gå till ARN istället, men det har jag inte pallat med) efter en dryg månad med strid. Beställde grejer som skulle kommit innan jul och användas till nyår, men som aldrig kom. Förskottsbetalade med payson (tyvärr). Sen hade de plötsligt "julstängt" i flera veckor, och sen hörde de aldrig av sig trots att jag skickade mejl efter mejl där jag upplyste att jag inte fått mina varor och att jag ville få tillbaka mina pengar. Efter att jag kontaktat Payson började de plötsligt skylla på posten och jag fick besked om att mina varor visst legat på "mitt lokala postkontor" (ööh, mina varor skickas till en ICA) sedan många många veckor tillbaka. Dagen efter hade varorna dock returnerats till Evelina Axelsson och jag skulle nu betala returneringsavgift på 310:- för ett paket jag aldrig haft chansen att hämta ut. SÅ MYCKET SKIT! Inget kollinummer kunde hon ge mig då de tydligen skickat mina varor med B-post (men de kunde ändå av någon mycket oklar anledning spåra paketet i efterhand.. återigen SKIT).
    Nä fy f*n för Style & Fun stuff, värre "företag" har jag aldirg varit med. Jag skulle egentligen bara vilja glömma denna incident som förpestade början av det här året för jag orkar inte lägga ner mer energi på skitblufföretag, men jag har inte lyckats - framförallt inte när jag ser att de fortsätter lura folk!! Jag har haft kontakt med ca 10 andra personer på facebook som blivit drabbade av Style and fun stuff under hösten och vintern,  och jag har sett hur det typ varje vecka tillkommer folk som skriver och klagar på deras facebooksida (men efter några timmar är ju inläggen borta, förstås). Själv är jag spärrad på deras sida sedan januari efter att jag försökt kontakta dem där och "likeat" för många upprörda inlägg som skrevs under januari... blä blä blä säger jag bara. 

Svar på tråden Style & Funstuff Falskt företag!! VARNING!