Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Zelmilainen

rockballader alá kärlek?

letar efter lite rockigare ballader lr sånger med fina kärleksbudskap i. alla tips och ideer mottages tacksamt

nehepp...
  • Svar på tråden rockballader alá kärlek?
  • Toppen9

Den där aerosmith låten som spelas i Armageddon tror den heter I dont want to miss à thing.

• Zelmilainen
    Toppen9 skrev 2013-05-09 12:31:05 följande:
    Den där aerosmith låten som spelas i Armageddon tror den heter I dont want to miss à thing.
    den är en klassiker
    nehepp...
  • Nyfiken gul

Rekommenderar att lyssna igenom Van Halen  , han har massor med bra ballader. 

Scorpions har flera stycken 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Zelmilainen

skriv gärna vad de heter (samt artist) med, även om det är toppen med länkar. är ute mkt efter själva innebörden i texterna

nehepp...
  • Zelmilainen

vill ej ha nåt med olycklig kärlek även om mkt låtar med "temat" kan vara fina. jag vill bara åt de med lycklig kärlek i

nehepp...
  • Annsofie82

Mina tre favoriter:

#Price of love och when I see you smile med Bad English

#Heaven med Gotthard

Om jag tänker efter lite så kommer det nog fler ;)

• Tillie

Nothing Else Matters med Metallica

• Annika 78
    Zelmilainen skrev 2013-05-15 19:47:46 följande:
    vill ej ha nåt med olycklig kärlek även om mkt låtar med "temat" kan vara fina. jag vill bara åt de med lycklig kärlek i
    Ok.. ska fundera om jag har nån sån åt dig också.. :)
  • Ajas

"Fight for our love" med Bonfire (lite pudelvarning men en jäkla bra låt) och "Give me your heart tonight" med samma grupp.

"I remember you" med Skid Row och "Don't cry" medGuns n Roses har man också hånglat till några gånger Kolla efter Power ballads och more power ballads på spotify så hittar du ett gäng stänkare!

Svar på tråden rockballader alá kärlek?