• Anonym (kommunikation)

Killar! Hur föredrar ni att man berättar hur man vill ha det i sängen?

Som frågan lyder. Jag skulle vilja bli bättre på att förklara hur jag vill ha det i sängen. Hur säger man det på bästa sätt? Jag skulle tex vilja att mitt kk tog i mig lite mer och lite hårdare, typ smiskade mig lite på rumpan.  Ska jag säga något mitt under akten, eller ska jag säga det i en situation då vi inte har sex?

All hjälp välkomnas. Både från män och kvinnor.

• Svar på tråden Killar! Hur föredrar ni att man berättar hur man vill ha det i sängen?
  • Anonym (kommunikation)
    Planta skrev 2013-05-09 17:01:57 följande:
    Säg som det är "Sluta mesa, ta mig hårdare

Haha jo. Men det fungerar inte i alla situationer. När han ligger och smeker mig på venusberget så gör han antingen för hårt eller så löst att d inte känns alls. Där behöver jag liksom förklara för honom hur han ska göra. Hur gör jag det utan att de blir en obekväm stämning?
  • Planta
    Anonym (kommunikation) skrev 2013-05-09 17:09:06 följande:

Haha jo. Men det fungerar inte i alla situationer. När han ligger och smeker mig på venusberget så gör han antingen för hårt eller så löst att d inte känns alls. Där behöver jag liksom förklara för honom hur han ska göra. Hur gör jag det utan att de blir en obekväm stämning?
    Låt som mest när det är som skönast. Fattar han inte vinken så ge han en dagsedel :)
  • Whitetrash86
    Anonym (kommunikation) skrev 2013-05-09 17:09:06 följande:

Genom att ta dit handen själv och vägleda honom...
  • kossan

Jag hoppar in lite i tråden här med! :)
    När jag gör som era exempel så tar min karl det som kritik och han säger att jag klagar och inte tycker om det han gör!
    Även om jag börjar med "å va skönt, men gör lite hårdare" exempelvis! Hur säger man det utan att det tas som kritik? :(

• Whitetrash86
    kossan skrev 2013-05-09 18:27:09 följande:
    När jag gör som era exempel så tar min karl det som kritik och han säger att jag klagar och inte tycker om det han gör!
    Även om jag börjar med "å va skönt, men gör lite hårdare" exempelvis! Hur säger man det utan att det tas som kritik? :(
    Då får man nog sätta sig ner i soffan och förklara att alla inte tycker lika. Börja med vad han tycker att du "gör fel" och om han säger att allt är perfekt så ljuger han Flört
    Men det är rätt svårt att prata 
  • Whitetrash86
    Whitetrash86 skrev 2013-05-09 19:30:14 följande:
    Då får man nog sätta sig ner i soffan och förklara att alla inte tycker lika. Börja med vad han tycker att du "gör fel" och om han säger att allt är perfekt så ljuger han Flört
    Men det är rätt svårt att prata 
    Men det är rätt svårt att prata om detta och tyvärr finns det inget "bättre" sätt. Man kan bara vara ärlig...
  • Anonym (kille)

Det är bättre att säga det till tidigt än efter flera månader tycker jag så man inte tror man är bra och sen får höra att det är sådär. Det är lite drygt.
    Enligt mig så är det bästa att säga nått antingen under tiden, guida lite fint eller ett tag innan sex kan du ju fråga om han inte kan prova att ta dig lite hårdare, kanske ta hans hand och visa hur du menar på dina bröst tex. INTE direkt efter då känns det som man får kritik.
    Under akten så är det väl bara att be om det som nån sa. Säg bara "knulla mig hårdare" lite porrigt så ska du se att du får din önskan uppfyld.

• Anonym (kommunikation)
    Planta skrev 2013-05-09 17:11:15 följande:
    Låt som mest när det är som skönast. Fattar han inte vinken så ge han en dagsedel :)

Jo. Den taktiken körde jag faktiskt, men han fattade inte vinken :( Är det fel att bara säga de rakt ut?
    Whitetrash86 skrev 2013-05-09 17:11:47 följande:
    Genom att ta dit handen själv och vägleda honom...
    Försökte den taktiken med, men så fort jag tog bort min hand så körde han på i sin takt.
    kossan skrev 2013-05-09 18:27:09 följande:

Exakt. Finns det ingen karl här som kan hjälpa oss med hur man säger det på ett bra sätt??
  • Anonym (kommunikation)
    Anonym (kille) skrev 2013-05-09 19:40:44 följande:
    Det är bättre att säga det till tidigt än efter flera månader tycker jag så man inte tror man är bra och sen får höra att det är sådär. Det är lite drygt.
    Enligt mig så är det bästa att säga nått antingen under tiden, guida lite fint eller ett tag innan sex kan du ju fråga om han inte kan prova att ta dig lite hårdare, kanske ta hans hand och visa hur du menar på dina bröst tex. INTE direkt efter då känns det som man får kritik.
    Under akten så är det väl bara att be om det som nån sa. Säg bara "knulla mig hårdare" lite porrigt så ska du se att du får din önskan uppfyld.

Tack! Det var bra tips! Hur säger jag att jag vill att han ska ta mig mer på kroppen och med lite kraft i, så att d låter porrigt? Jag tycker om när killen liksom smeker hela min kropp samtidigt som vi har sex. Men inte nätta smekningar, utan mer så att jag känner att han verkligen vill ha min kropp. Svårt att förklara. Men hur kommunicerar man fram det?
Svar på tråden Killar! Hur föredrar ni att man berättar hur man vill ha det i sängen?