• Zayco

Praktisk skötväska? Vilken är du nöjd med?

Vilken skötväska är du nöjd med? Med praktiska fack, bra utrymme osv.  

• Svar på tråden Praktisk skötväska? Vilken är du nöjd med?
  • Lindsey Egot the only one

BabyBjörns hårda

• Toppen9

Hade turen och vann en willvin här på fl. Är hur nöjd som helst med den

• vincere

Beror på vad du vill betala, jag har velat ha "unisex" väskor som pappsen också gärna slänger upp på axeln utan att skämmas.

Lyx: Skiphop messenger, så jäkla bra. Bra med fack, skötdyna, lock, upphängning för vagnen. Upp mott 1000:-. 

Budget: Ryko Every Day Messenger, var väldigt skeptiskt då jag med första hade den från skihop. Men kanonbra med fack, inbygd kul/värmefack, skötdyna, nappväska. Kring 400:- 

• honeydew

Vill också ha tips! Till förra barnet köpte vi billig väska på stadium, som vi fortf har kvar visserligen. Men så praktisk tycker jag inte den var. Saknar småfack m.m.

Vill ha en riktig skötväska denna gång till kommande bebis!

• Lisa77

Jag har haft baby Björn till de andra, tyckte den var praktiskt uppbyggd men klumpig och man slår benen i den när den hänger på vagnen..
    Nu hittade jag en Converse jag gillade, den e dessutom neutral för mannen att ha över axeln:)

• Mandelsassa

Har teutonia skötväska o är nöjd med den. Skötdyna, nessesär och "väska" till nappflaska/drickflaska, många fack.

• Rani

Polarn o Pyrets har många fack och är neutral i färg och modell. Bra skötunderlägg och flaskfack på sidorna.

• Cornellia

Jag har tre olika. 

Stadium väskan:
    Värdelös när sonen var liten och man skulle ha med sig massor av saker. Nu när man mest behöver ha med sig några blöjor och en banan så funkar den (men det hade ju även en plastkasse gjort).

Babybjörns hårda:
    Den har bra med utrymme och är ganska lätt att packa, men ortoligt opraktisk att använda, varje gång man ska ha något ur den måste man ta lös den och ställa på ett plant underlag för att kunna ta ur saker. 

Jujube BeAll:
    Jag älskar den. Bra med fack, enkel att använda och snygg. Det enda negativa är att den blir ganska smutsig och  är svår att rengöra. Eventuellt lite liten i början när man måste ha med massor av ombyten, handdukar, flaskor osv osv. 

Svar på tråden Praktisk skötväska? Vilken är du nöjd med?