• Anonym (Nojjig)

Mötesplatsen.se, söka på id?

Hej!
    Jag har på sista tiden hittat typ www.motesplatsen.se/information/singlar-i-Sverige/profilid983460... i vår webbhistorik (min och sambons dator). Jag blir supernojjig! Är han inne där o kollar? Är han medlem? Är det nån som vet om jag på nåt vis kan få fram vad han kollat på, för när jag följer länkarna (med olika profilid) så kommer jag alltid till samma startsida... :/ 

• Svar på tråden Mötesplatsen.se, söka på id?
  • Anonym (Nojjig)
    Björnmossa skrev 2013-05-09 19:51:16 följande:
    Skaffa ett eget konto och logga in så kan du nog följa länkarna sen.
    Har testat det, men det verkar inte finnas någon sökfunktion just för att söka efter profil-id. Det var lite det jag undrade om det fanns, men att jag inte sett det?
  • Anonym (Medlem)
    Anonym (Nojjig) skrev 2013-05-16 13:23:48 följande:
    Har testat det, men det verkar inte finnas någon sökfunktion just för att söka efter profil-id. Det var lite det jag undrade om det fanns, men att jag inte sett det?
    Till vänster finns det en meny där det finns "sök singlar" och där kan du göra en sökning på ert område och hans ålder så borde han komma upp... vill du kolla ett specifikt medlemsnamn så finns de medlemsök att klicka på när du är inne på "sök singlar"...
  • Anonym (Medlem)

Och de profil-id du sett i historiken är förmodligen personer han varit inne på.... dock kan jag tillägga innan du tror att han är otrogen att det finns många på den sidan som söker bara vänner oxå :) Går mycket radioreklam nu just för mötesplatsen och en av dem är just att "hitta en ny vän" :)

• Anonym (Nojjig)
    Anonym (Medlem) skrev 2013-05-16 13:28:58 följande:
    Till vänster finns det en meny där det finns "sök singlar" och där kan du göra en sökning på ert område och hans ålder så borde han komma upp... vill du kolla ett specifikt medlemsnamn så finns de medlemsök att klicka på när du är inne på "sök singlar"...

Jag gissar att OM han nu är medlem så har han ju knappast lagt in rätt ålder/område och inte heller något medlemsnamn jag skulle känna igen...
  • Anonym (Nojjig)
    Anonym (Medlem) skrev 2013-05-16 13:30:45 följande:
    Och de profil-id du sett i historiken är förmodligen personer han varit inne på.... dock kan jag tillägga innan du tror att han är otrogen att det finns många på den sidan som söker bara vänner oxå :) Går mycket radioreklam nu just för mötesplatsen och en av dem är just att "hitta en ny vän" :)

Jag tror egentligen bara jag nojjar i onödan för jag vet att det finns webbannonser för mötesplatsen överallt o att även jag råkat klicka mig in där av misstag och när jag tittar i historiken har han varit på mötesplatsen max 1 minut. Men just det där med profil-id.... Hmm.
  • Anonym (Medlem)
    Anonym (Nojjig) skrev 2013-05-16 13:33:57 följande:

Jag tror egentligen bara jag nojjar i onödan för jag vet att det finns webbannonser för mötesplatsen överallt o att även jag råkat klicka mig in där av misstag och när jag tittar i historiken har han varit på mötesplatsen max 1 minut. Men just det där med profil-id.... Hmm.
    Fast man kan inte besöka någons id väl om man inte är medlem?
    Fast kan ha fel...

fråga honom istället...
  • Anonym (Nojjig)
    Anonym (Medlem) skrev 2013-05-16 13:36:22 följande:
    Fast man kan inte besöka någons id väl om man inte är medlem?
    Fast kan ha fel...

fråga honom istället...

Men jag ÄR ju medlem. Jag hittar ändå inte var man söker på ID??
  • Björnmossa
    Anonym (Nojjig) skrev 2013-05-16 13:23:48 följande:
    Har du loggat in och sen klistrat in www.familjeliv.se/Forum-4-362/m69833230.html i webbläsarens adressfält och sen tryckt enter?
Svar på tråden Mötesplatsen.se, söka på id?