Panik! Hur får jag ihop 2500kr på en vecka?!
Hej!
Det är så att jag har en skuld som jag betalar av idag. Jag har tidigare betalat 1500kr/mån men nu har jag sänkt till 800kr i månaden på grund av bristande ekonomi. Problemet är att det var massa andra saker som drogs och därför drogs inte dom 800 som dom skulle. Och nu har jag 12 kr kvar att leva på.
Problemet är att jag inte fick reda på det förrän idag och fick ett krav på att jag ska betala 800kr plus en annan skuld på 1040kr annars går hela av den första skulden till kronofogden och låt oss säga att den går över 200.000kr iallafall så då kommer min ekonomi ligga i avgrunden för resten av mitt liv gissar jag på.
Så jag behöver akut hjälp att komma på sätt att få ihop åtminstone 2000kr på en vecka!!
Jag kan inte ta lån för jag har redan en liten skuld hos kronofogden men den är hanterbar. Men 200.000kr är inte det.
Snälla hjälp mig snabbt. Och jag vet att jag får skylla mig själv som hamnade i sitsen för er som ev. kommer med såna kommentarer men jag kan inte direkt göra något åt det nu. Och anledningen till att jag hamnade där från början är att jag får mindre lön..
Snälla kom med så många pålitliga tips som möjligt som självklart är lagliga!
Inget med sexuella tjänster eller spela på poker heller för jag har inget att spela för.
Anledningen till att jag säger 2500kr på en vecka är för att då har jag något att leva på också.
Tack på förhand!