Fler födda runt -80 som siktar på 1a barnet 2014?
Hej! Jag är född -81 och min sambo -84 och efter 6 underbara år tillsammans har vi bestämt oss för att sätta igång med "barnverstan" fr o m nästa ÄL som enligt mina beräkningar och ptracker är den 1/6, så fr o m den 28e kör vi och oöppnad på det bästa. Drömmen är såklart att allt kommer gå väl, att vi får plus direkt och en liten i mars 2014 utan komplikationer men vi är fullt medvetna och inställda på att det antagligen inte kommer gå på första försöken. Jag har iaf förberett med att kolla att ser bra och normalt ut, slutade äta p-piller för 5 år sedan och har haft regelbunden mens senaste 2-3 åren. Började äta Folsyra för över en månad sen och dricker inte alkohol sen 2år tillbaka så det behöver jag inte tänka på. Nu tänkte jag kolla om det finns fler här som har samma planering, är runt samma ålder och längtar efter sitt första barn? Såklart även kul med fler som har barn innan i tråden också, men gärna om ni är runt 30 år så kan man lättare relatera till ev problem som kan dyka upp på vägen. Hoppas ni vill följas åt och dela med er av er resa med mig, hoppas på plustecken på kiss-stickor
Och senare få dela graviditetsfunderingar mm Vi bor i Stockholm.