Har en massa konstiga symptom och mår skit varje dag :-(
Är under utredning men de läkare jag har varit hos rycker bara på axlarna. Har hittills blivit diagnosticerad med ME (kroniskt trötthet) och fibromyalgi men passar inte in på dessa båda sjukdomars huvudsymtom (triggerpunkterna och sömnbesvär/bli dålig efter aktivitet). Fast man kanske kan ha dessa sjukdomar ändå(?)
All brist kan uteslutas. Vitaminer, blodvärde, sköldkörtel, kalcium, mm är kollat. Allt bra.
Nu ska jag genomgå CT-röntgen av skallen, har gjort avföringsprover och fler blodprover. Väntar svar.
Mår "tjyvigt" varje dag/snudden till illamående. Ibland matleda. Huvudvärk och varm/brännande känsla i ansiktet. Ibland stickningar på halsen. Muskel/ledvärk emellanåt. Förstoppad. Muskelsvag (framför allt benen). Lite trötthet. Klump i halsen. Muskelkramp ibland. Darrig ibland när jag vaknar. Stel i muskler. Känns som sirap och mjölksyra i kroppen emellanåt.
Har en bakgrund med ganska mycket stress-problematik.
De dominerande symptomen ändrar sig dag för dag. Ena dagen är jag mestadels illamående, andra dagen har jag mest huvudvärk. Blir inte klok på vad det är. Läser och läser om alla möjliga åkommor men det känns som att det kan vara allt möjligt.
Någon som haft det så här? Är desperat Går bara och väntar på alla prover...