• Anonym (Bajsfia)

Du blir plötsligt akut bajsnödig, toaletten är upptagen. Vad gör du?

Låt oss säga att du är hemma, och blir akut bajsnödig - diarré i sin största närvaro - MEN. Toaletten är upptagen,  och det är inget alternativ att be hen komma ut.

Du måste komma på ett annat sätt för att tömma skiten på. Vad gör du?

• Svar på tråden Du blir plötsligt akut bajsnödig, toaletten är upptagen. Vad gör du?
  • Anonym (Hmm)

Jag vet inte riktigt hur jag hade gjort, men en vän till mig satte sig på huk på köksgolvet med en fryspåse mellan benen och fick det överstökat...

• Anonym (fd)

Dragit fram en skurhink?

• Anonym (Bajsfia)
    Anonym (Hmm) skrev 2013-05-11 20:34:22 följande:
    Jag vet inte riktigt hur jag hade gjort, men en vän till mig satte sig på huk på köksgolvet med en fryspåse mellan benen och fick det överstökat...
    Ja du, du har inte så mycket tid på dig annars får du skit i brallorna så det gäller att vara snabbtänkt! 
  • Anonym (Lars)

Då går jag in på gästtoaletten eller toaletten på ovanvåningen. En bra karl ser till att ha alternativ.

• Anonym (S)

Jag håller mig helt enkelt. Har aldrig varit några problem så jag tvekar på att jag inte skulle kunna göra det.

• Anonym (Bajsfia)
    Anonym (Lars) skrev 2013-05-11 20:36:40 följande:
    Då går jag in på gästtoaletten eller toaletten på ovanvåningen. En bra karl ser till att ha alternativ.
    I detta fall finns det inga fler toaletter, tyvärr!
  • Anonym (Bajsfia)
    Anonym (S) skrev 2013-05-11 20:37:03 följande:
    Jag håller mig helt enkelt. Har aldrig varit några problem så jag tvekar på att jag inte skulle kunna göra det.
    Men i detta fall kan du inte hålla dig, du har akut skitränna!
  • Anonym (Lars)
    Anonym (Bajsfia) skrev 2013-05-11 20:37:43 följande:
    I detta fall finns det inga fler toaletter, tyvärr!
    Nej, fast i mitt hus finns det. Du skrev att jag var hemma och då får jag ju utgå ifrån hur det ser ut hemma hos mig.
  • soffliggaren

Hade tagit hinken och sprungit ut i trädgården. Jag vet även var det är skymt så att säga men hade glömt papper i farten.
    Kan hända att jag bara hade sprungit ut utan hinken för jag hade varit upptagen med att få ner byxorna och knipa Skrattande

En fråga bara. Det är bara jag och personen på toa i hemmet ? Annars måste jag tänka om.

Svar på tråden Du blir plötsligt akut bajsnödig, toaletten är upptagen. Vad gör du?