Ni runt 30, hur klär ni er?
Nyfiken på hur ni runt 30 klär er? Är själv 30 och ibland känner jag att jag kanske klär mig lite "barnsligt".
Vilka affärer brukar ni handla i?
Nyfiken på hur ni runt 30 klär er? Är själv 30 och ibland känner jag att jag kanske klär mig lite "barnsligt".
Vilka affärer brukar ni handla i?
35. Noa Noa till ungefär 80%
Svarta byxor eller pennkjol, blusar och kavajer, svarta pumps. Mycket från Filippa K, Hugo Boss och Michael Kors.
Jag brukar ha jeans, långt linne någon topp och oftast en kofta. Jag har alltid långt linne som döljer skrevet då alla brallor sitter så jäkla gräslgt pp mig där.
Enkel kjol, strumpbyxor, tygskor. Upptill en enkel jumper eller top och munkjacka.
Alltså, beror väl på yrke, utbildningsnivå, huruvida en har barn osv. Jag klär mig i jeans och tröja/blus/mysig men uppklädd kofta till vardags men på jobb eller dyl. blir det mer svarta byxor i med finklätt slag och med blus/skjorta/mer uppklätt helt enkelt.
Jag är nyss fyllda 34 och tycker jag klär mig ganska typiskt för min ålder.
Jag är 32 år. Mycket i jeans, linne och sen någon lite mer löst sittande tröja, topp över, gillar koftor. På vintern gympaskor (kör ändå bara bil överallt) och på sommaren ballerinaskor en del, även en del klänningar. Handlar ganska mycket på mq, men det varierar. En del märkeskläder också, men även från tex hm.
Jag har allt mellan H
Mycket LM Stockholm ifrån MQ.
Marc Jacobs smycken.
Kavaj, skjorta och jeans / byxa alternativt kostym och skjorta (och eventuellt slips). Innan dagishämtning blev meningen med livet var det oftast kostym (och slips), nu lite mer casual med maskintvättbara byxor (och sällan slips). I avsaknad av slips har jag ofta bröstnäsduk. Skjortorna är numera ofta Eton, tidigare Tiger och Atlas Design. Kavajer och kostymer mer blandat - senaste köpen är Oskar Jacobsson och Z Zegna, tidigare bland annat Boss, Tiger och Massimo Dutti. Mitt svagaste område är skorna - med breda fötter är ju Ecco så sköna ...
Är 34 och och föräldraledig för tillfället. Klär mig praktiskt och bekvämt men ändå med en liten touch av lyx för att inte sunka ner mig totalt (skulle annars gå i mjukisbyxor och t-shirt om jag inte ansträngde mig eftersom jag är lat men skulle inte trivas med det i längden). Är annars välutbildad men har ett jobb där jag som tur är inte behöver klä upp mig för fem öre. Är rätt ointresserad av märken men gillar fina kläder med gärna nån kul och unik detalj. Har ingen favoritbutik eller nåt favoritmärke men shoppar väldigt sällan på hm, lindex och liknande ställen.
Jag klär mig som jag alltid gjort, lite goth-punkigt med kort kjol och höga klackar. Dottern på 14 "lånar" mina kläder hela tiden, och har fått ärva några plagg ibland. Sko delar vi på då vi har samma storlek just nu. Jag är 36, men tänker inte växa upp på ett tag till.
Blandar mycket, gillar zara, köper lite från lindex, lite från hm, monkey, gina tricot... Min favorit just nu är mina moccaskor från vagabond, min marinblåa Busnel kavaj och min michael kors väska och mina gucci solglasögon. Blandar dyrt/billigt. Fast mest billigt!
Jag är 32, klär mig oftast i knälång kjol och skjorta, ev med en långärmad tröja under skjortan. Ibland knästrumpor i annan färg ovanpå strumpbyxorna jag har under kjolen.
Kostymer från Canali, Corneliani o. dyl., skor från Church's, Crockett & Jones o. dyl. skjortor från Borrelli, Stenströms mm, slipsar från Drake´s, E. Marinella etc.
Jag är 31 och det fulaste jag vet är klänningar strunpbyxor å allt vad det är med lager på lager.
Jag har som oftast jeans å linne.
Lee och levis jeAns. Ibland chinos.
Köper kläderna på jc, carlings, hm, Gina tricot, sportbutiker