• Anonym (embarresed)

sexig text - hjääälp

Har ett problem! Vill skriva en sexig/porrig text till mannen jag träffar - men vet inte hur jag ska börja. Behöver verkligen hjälp, vill inte att det ska låta som en snuskig tantnovell men vill inte heller att det ska gå åt ändra hållet. Nu åkte kläderna, en avsugning några juck och så var vi klara. Text är alternativet, hur skulle ni skriva? Han ska verkligen gå igång på det. Har inga begränsningar när vi ses, vet precis vad jag vill, men tycker det låter nästan löjligt i svart på vitt. Blir generad för mig själv, så skulle gärna ta emot tips så jag får en push i rätt riktning så man släpper lite om ni förstår. Har ni några förslag? Tar tacksamt emot er hjälp! :)

• Svar på tråden sexig text - hjääälp
  • Anonym (j)

Något sån här kanse.
     Är så jävla kåt just nu...

• carlf

skicka ett SMS

"jag står och diskar, det är så jäkla tråkigt. kom o ta mig bakifrån mot diskbänken" 

• Anonym (embarresed)

Måste liksom vara en längre text, som ett brev, inte via sms eller telefon på något vis - annars hade det varit en piece of cake :)

• carlf

Det är sjukt svårt att hjälpa dig med det, skriv vad du själv vill o känner bara

• carlf
    Haskel skrev 2013-05-11 23:06:41 följande:
    Börja med: "Jag ligger i badet, och jag är såå våt"Flört
    haha, nästan så hon idiot förklarar sin partner när hon måste skriva att hon är våt när hon ligger i badet. förmodligen fattar killen det utan att få det i text;)

Sorry, kunde inte låta bli;) 
  • Anton Chigurh
    carlf skrev 2013-05-11 23:10:19 följande:
    haha, nästan så hon idiot förklarar sin partner när hon måste skriva att hon är våt när hon ligger i badet. förmodligen fattar killen det utan att få det i text;)

Sorry, kunde inte låta bli;) 
    Knappast, det är tamejfan en klockren början, hon lämnar det helt öppet till gubben att tolka öppningen.

Mycket bra Haskel, man kunde tro att jag hade lämnat förslaget, så bra jävla är det....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Haskel
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 23:21:57 följande:
    Knappast, det är tamejfan en klockren början, hon lämnar det helt öppet till gubben att tolka öppningen.

Mycket bra Haskel, man kunde tro att jag hade lämnat förslaget, så bra jävla är det....Skål
    Tack min vän, du vet hur man skriver och tolkar en sexig textSkål.
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2013-05-11 23:30:58 följande:
    Tack min vän, du vet hur man skriver och tolkar en sexig textSkål.
    Du också, uppenbarligen....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-05-11 23:21:57 följande:

FUCK.......

3 min borde vi fan kunna få möjlighet att editera ett inlägg !!! 
Svar på tråden sexig text - hjääälp