• melani

Söker ensamstående mamma/mammor i Malmö

Är en ensamstående mamma i Malmö till ett barn på 3 år. Söker nu andra ensamstående mammor, gärna med barn i samma ålder på ett ungefär.
    Hör gärna av er! 

• Svar på tråden Söker ensamstående mamma/mammor i Malmö
  • Kitty03

Hej jag heter Kitty och bor i Malmö. Är med ensamstående mamma till en 3 årig pojke samt en8 mån. Pojke. Hade varit roligt att få prata och ev träffa flera ensamstående :)

• Clear1

Ensam mamma med tvååring i Malmö! Snart sommarlov jippiiiii!

• melani

Oj vad kul jag fått svar! Inboxar er tjejer.
    Vill gärna ses under sommaren om ni kan?:) 

• kitty0303

Hej fick problem med den förra medelemsnamnet så att jag bytte namn till detta :) Du kanske kan inboxa mig på denna istället . Vill absolut träffa er under sommaren! :)

• Marängen86

Hejsan mammor, vet inte om ni är jätteaktiva härinne, Men, ja, jag är en ensamstående mamma till en 2 årig pojke, är hyffsat nyinflyttad och det hade varit kul att träffa andra mammor.

• Doris94

Hejsan!

Chansar på att någon fortfarande tittar till tråden och skriver en trudelutt.

Är också en ensamstående mamma i malmö med en son på 1.5 år!

Har nyss flyttat tillbaka hit och hade tyckt att det vore trevligt att träffa lite nytt folk :)

• Doris94

Hejsan!

Chansar på att någon fortfarande tittar till tråden och skriver en trudelutt.

Är också en ensamstående mamma i malmö med en son på 1.5 år!

Har nyss flyttat tillbaka hit och hade tyckt att det vore trevligt att träffa lite nytt folk :)

Svar på tråden Söker ensamstående mamma/mammor i Malmö