• Anonym (Funderaren)

    Äldre kvinnor

    Undrar lite över det här med sexuella fantasier ! Jag har många ggr känt en stark dragning till kvinnor mkt äldre än mej själv ! Vart går gränsen ? Hur många har haft sex med mkt äldre ? 20-40 år äldre än er själva ?

  • Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Anonym (K)

    Jag är kvinna, 27 år, och ska på dejt med en kvinna som är 49 år snart.... Det är första gången jag träffar en kvinna som inte är jämnårig, men hon är helt otroligt vacker och välbevarad... ska bli intressant. :)

  • bastardized

    Att äldre kvinnor är bättre och mer benägna att ta för sig i sängen är en myt hävdar jag. De flesta har låtit kropp och livsvanor förfalla och är inte alls så frigjorda som myten gör gällande enligt mina erfarenheter. Men man kan ha tur och träffa ett undantag så varför inte testa för att få veta.

    Mitt  mest lyckade kap inom genren var 17år äldre och hade både kropp vilja samt fantasi utöver det som kan klassas som Svensson men som sagt, ha inga höga förväntningar.

  • Sofiii
    bastardized skrev 2013-05-12 01:49:58 följande:
    Att äldre kvinnor är bättre och mer benägna att ta för sig i sängen är en myt hävdar jag. De flesta har låtit kropp och livsvanor förfalla och är inte alls så frigjorda som myten gör gällande enligt mina erfarenheter. Men man kan ha tur och träffa ett undantag så varför inte testa för att få veta. Mitt  mest lyckade kap inom genren var 17år äldre och hade både kropp vilja samt fantasi utöver det som kan klassas som Svensson men som sagt, ha inga höga förväntningar.

    Låtit kropp och livsvanor förfalla..hehe jadu, hur ser du själv ut? Du tror inte någon av dom förfallna kvinnorna tänkte lika om dig? En fundering bara.
  • bastardized
    Sofiii skrev 2013-05-12 01:53:26 följande:

    Låtit kropp och livsvanor förfalla..hehe jadu, hur ser du själv ut? Du tror inte någon av dom förfallna kvinnorna tänkte lika om dig? En fundering bara.
    Nej det tyckte dem inte då jag är betydligt mer vältränad än genomsnittet. Jag lyfter skrot regelbundet och har tävlat på elitnivå i en sport som resulterar i estetiskt vackra kroppar.

    Istället för att inbilla dig att andra har fel och säkerligen ser sämre ut än dig kanske du borde gå och lösa ett kort på gymmet?

     
  • Sofiii
    bastardized skrev 2013-05-12 02:01:39 följande:
    Nej det tyckte dem inte då jag är betydligt mer vältränad än genomsnittet. Jag lyfter skrot regelbundet och har tävlat på elitnivå i en sport som resulterar i estetiskt vackra kroppar. Istället för att inbilla dig att andra har fel och säkerligen ser sämre ut än dig kanske du borde gå och lösa ett kort på gymmet?  

    Haha roligt att du är säker på att dom inte tänkt så om dig också, avtändande bara det - gav du ut dom signalerna i sängen också va det nog rätt torrt. Och hur gammal va du nu igen? Min kropp är fin, finns inget att klaga på. Rätt barnsligt skrivet av dig. Men om vi ändå sjunkit till den nivån - hur många egentligen gillar upp pumpade kylskåp..
  • bastardized
    Sofiii skrev 2013-05-12 02:08:29 följande:

    Haha roligt att du är säker på att dom inte tänkt så om dig också, avtändande bara det - gav du ut dom signalerna i sängen också va det nog rätt torrt. Och hur gammal va du nu igen? Min kropp är fin, finns inget att klaga på. Rätt barnsligt skrivet av dig. Men om vi ändå sjunkit till den nivån - hur många egentligen gillar upp pumpade kylskåp..
    Kändes det jobbigt att jag hävdade att jag var tämligen vältränad?

    Jag bryr mig föga om hur just din kropp ser ut och vad du nu tycker om min lämnar mig oberörd, dock känns det rätt genomskinligt och smålustigt då du samtidigt är noga med att dissa min och hissa din egen. Räknar dock inte med att du har förstånd att begripa innebörden av det du själv skriver.
     
  • Sofiii
    bastardized skrev 2013-05-12 02:19:25 följande:
    Kändes det jobbigt att jag hävdade att jag var tämligen vältränad? Jag bryr mig föga om hur just din kropp ser ut och vad du nu tycker om min lämnar mig oberörd, dock känns det rätt genomskinligt och smålustigt då du samtidigt är noga med att dissa min och hissa din egen. Räknar dock inte med att du har förstånd att begripa innebörden av det du själv skriver.  

    Men snälla du, du kan gärna tro att jag är fet, tjock, ful, det spelar mig ingen som helst roll! Absolut inte! Det handlade om från min sida hur man oftast pratar om kvinnor och hur fokus läggs på utseende medan männen tas för personlighet. Det stör mig jävligt mycket. Jag själv har till viss del tur, jag kan inte bli tjock och grundfysiken har jag tack vare dans ridning, löpning, det är saker som jag gör för att det är kul! Det handlar varken om ditt eller mitt utseende!
  • bastardized
    Sofiii skrev 2013-05-12 02:26:39 följande:

    Men snälla du, du kan gärna tro att jag är fet, tjock, ful, det spelar mig ingen som helst roll! Absolut inte! Det handlade om från min sida hur man oftast pratar om kvinnor och hur fokus läggs på utseende medan männen tas för personlighet. Det stör mig jävligt mycket. Jag själv har till viss del tur, jag kan inte bli tjock och grundfysiken har jag tack vare dans ridning, löpning, det är saker som jag gör för att det är kul! Det handlar varken om ditt eller mitt utseende!
    Då har du ett taffligt sätt att uttrycka dig skulle jag vilja säga, för faktum är att jag mer än gärna håller med om mycket av det du påtalar när du nu äntligen skriver det som du står för och egentligen tycker. Verkligheten är dock ett helt annat kapitel som för med sig en obekväm och ofta ful sanning.
  • Sofiii
    bastardized skrev 2013-05-12 02:32:57 följande:
    Då har du ett taffligt sätt att uttrycka dig skulle jag vilja säga, för faktum är att jag mer än gärna håller med om mycket av det du påtalar när du nu äntligen skriver det som du står för och egentligen tycker. Verkligheten är dock ett helt annat kapitel som för med sig en obekväm och ofta ful sanning.

    Liks taffligt som din formulering om kvinnors äldre kroppar. Ts skrev om en tråd om att han tänder på äldre, han undrade inget om deras kroppar men du är snabb med att lägga fokus och informera om utseende. Varför? För att han inte ska bli besviken?
  • bastardized
    Sofiii skrev 2013-05-12 02:37:18 följande:

    Liks taffligt som din formulering om kvinnors äldre kroppar. Ts skrev om en tråd om att han tänder på äldre, han undrade inget om deras kroppar men du är snabb med att lägga fokus och informera om utseende. Varför? För att han inte ska bli besviken?
    För att sanningen inte kalibrerar med det som kan anses som moraliskt riktigt utan baseras på rå och ren känsla som ofta styr oss killar i val av en kvinna att "leka" med. Det jag sade innan menar jag och står för samtidigt som jag begriper att det är ett resonemang som på sikt bryter ned både kvinnor och mäns moral. 
  • Sofiii
    bastardized skrev 2013-05-12 02:42:11 följande:
    För att sanningen inte kalibrerar med det som kan anses som moraliskt riktigt utan baseras på rå och ren känsla som ofta styr oss killar i val av en kvinna att "leka" med. Det jag sade innan menar jag och står för samtidigt som jag begriper att det är ett resonemang som på sikt bryter ned både kvinnor och mäns moral. 

    Men om du själv begriper att det är ett resonemang som du själv beskrev det, bryter ner kvinnors och mäns moral - sluta då att informera om kvinnor som att vi vore någon produkt! Det är sällan jag hör/ser någon man prata högt på det viset du gör. Mannens syn på kvinnokroppen kommer aldrig förändras men jag hoppas kvinnans syn på manskroppen kommer. Jag hoppas det kommer ligga i våran natur lika mycket som i eran att analysera, döma och bedöma efter utseende.
  • bastardized
    Sofiii skrev 2013-05-12 02:57:18 följande:

    Men om du själv begriper att det är ett resonemang som du själv beskrev det, bryter ner kvinnors och mäns moral - sluta då att informera om kvinnor som att vi vore någon produkt! Det är sällan jag hör/ser någon man prata högt på det viset du gör. Mannens syn på kvinnokroppen kommer aldrig förändras men jag hoppas kvinnans syn på manskroppen kommer. Jag hoppas det kommer ligga i våran natur lika mycket som i eran att analysera, döma och bedöma efter utseende.
    Der skulle jag naturligtvis kunna göra men samtidigt vore det att dölja det som driver oss killar/män i jakten på en kvinna. Jag hoppas du nu förstår att det jag skriver inte är ett angrepp på just dig som kvinna utan att det handlar djupgående om att vi faktiskt är djur.

    För att föra resonemanget logiskt vidare får man vara införstådd och lärd i Charles Darwins teorier och jag vet inte om det är av intresse i denna tråd, men de som vill resonera vidare får med fördel starta nya trådar och meddela mig eller helt sonika skicka ett pm för att föra resonemanget och samtalet vidare.
  • Anonym (Funderaren)

    Men att bli tänd på ngn så mkt äldre, inte bara sexuellt utan även intellektuellt känns så förbjudet.

  • Sofiii
    Anonym (Funderaren) skrev 2013-05-12 11:08:34 följande:
    Men att bli tänd på ngn så mkt äldre, inte bara sexuellt utan även intellektuellt känns så förbjudet.

    Och? Vem bryr sig, du har ett liv gör vad du känner för. Inget mer med det.
  • Anonym (Funderaren)
    Sofiii skrev 2013-05-12 16:28:42 följande:
    Och? Vem bryr sig, du har ett liv gör vad du känner för. Inget mer med det.



    Kanske behöver ventilera mej lite här !? Inte höra att vem fan bryr sej ! Finns mkt här inte många bryr sej om isåfall !
  • Anonym (Bix)
    bastardized skrev 2013-05-12 03:05:38 följande:
    Der skulle jag naturligtvis kunna göra men samtidigt vore det att dölja det som driver oss killar/män i jakten på en kvinna. Jag hoppas du nu förstår att det jag skriver inte är ett angrepp på just dig som kvinna utan att det handlar djupgående om att vi faktiskt är djur.

    För att föra resonemanget logiskt vidare får man vara införstådd och lärd i Charles Darwins teorier och jag vet inte om det är av intresse i denna tråd, men de som vill resonera vidare får med fördel starta nya trådar och meddela mig eller helt sonika skicka ett pm för att föra resonemanget och samtalet vidare.
    Båda ni två tjafsmakare kanske skulle ta er en titt på vilket forum ni skriver i....ni verkar ha missat något rätt väsentligt
  • lollat

    Förra veckan ordnade jag en dejt med den äldsta jag haft på väldigt länge. Vid 18 års ålder så var jag med en som var 40+, himla konstig upplevelse och det kändes nästan som att man blev av mej oskulden.

    Hon var inte den vackraste, men otroligt trevlig och visade verkligen vad hon ville ha. Vi spelade lite spel och efter att jag frågade om hon ville sitta lite närmare mej så slängde hon sej över mej och vi for in i sängkammaren på en gång. 

    Under sexet kom mensen men det sket vi i och körde på himla länge på natten och körde gång igen på morgonen. Hon var okomplicerad och rolig, men kanske inte så bra på sexet som jag hade hoppats. Lite taktiker och lärdomar hade jag sett fram emot. 

    Hon var däremot himla duktig med komplimangerna, så mycket att jag började undra vad jag egentligen höll på med. Kunde jag verkligen det så bra att jag kunde mäta mej med en 8 år äldre tjej? 

  • Anonym (Funderaren)
    Anonym (Bix) skrev 2013-05-13 15:29:23 följande:
    Båda ni två tjafsmakare kanske skulle ta er en titt på vilket forum ni skriver i....ni verkar ha missat något rätt väsentligt



    Tack :)
  • Anonym (Myt)

    Det är en myt att kvinnor attraheras av yngre killar under 30

Svar på tråden Äldre kvinnor