• Anonym (Asslover)

Finns det kvinnor som INTE har nån hårväxt i rumpan?

Har haft ett tiotal längre och kortare förhållanden. Alla dom kvinnor jag varit med har haft mer eller mindre hår i stjärten. Dom flesta rakade sig och några inte. Tycker det kan vara sexigt med både och. Men ärligt, finns det nån som är helt hårlös i rumpan?

• Svar på tråden Finns det kvinnor som INTE har nån hårväxt i rumpan?
  • Anonym (K)

Har inte alla människor hår över hela kroppen, förutom handflator och fotsulor typ? Sen är det nog mer eller mindre framträdande bara. En del har kanske mer fjunigt och ljust hår i rumpan som inte syns så mycket, medan andra har mörkare och grövre hårväxt och då syns det såklart mer. Själv har jag mellanbrunt hår både över underlivet och rumpan, som jag rakar bort. 

• Anonym (B)

Jag har den turen att inte ha nåt hår i rumpan.

• Anonym (utan)
    Anonym (K) skrev 2013-05-13 11:04:12 följande:
    Har inte alla människor hår över hela kroppen, förutom handflator och fotsulor typ? Sen är det nog mer eller mindre framträdande bara. En del har kanske mer fjunigt och ljust hår i rumpan som inte syns så mycket, medan andra har mörkare och grövre hårväxt och då syns det såklart mer. Själv har jag mellanbrunt hår både över underlivet och rumpan, som jag rakar bort. 

Nej alla har inte hår och fjun över hela kroppen,Möjligtvis om man tittar i förstoringsglas.
    En del har ganska mycket grövre hår på armar och ben, och vissa ljusa tunna fjun som syns och andra ingenting som syns med blotta ögat.
    Till frågan...
    Jag är helt utan hår på skinkorna,skåran och även analöppningen.
    Det slutar vid mellanväggen.
    Visst finns vi men jag vet inte hur pass vanligt det är.
  • Anonym (B)
    Anonym (utan) skrev 2013-05-23 14:27:11 följande:

Nej alla har inte hår och fjun över hela kroppen,Möjligtvis om man tittar i förstoringsglas.
    En del har ganska mycket grövre hår på armar och ben, och vissa ljusa tunna fjun som syns och andra ingenting som syns med blotta ögat.
    Till frågan...
    Jag är helt utan hår på skinkorna,skåran och även analöppningen.
    Det slutar vid mellanväggen.
    Visst finns vi men jag vet inte hur pass vanligt det är.
    Tror inte det är så ovanligt ändå.

Jag är 40+are och har inte en tillstymmelse till hårväxt i rumpan.
  • cärröförfän

jag har asmycket hår i röven (mellan skinkorna, alltså), ibland roar jag mig med att rycka bort dom. det är kul :)

• Anonym (Asslover)
    Anonym (B) skrev 2013-05-24 00:41:44 följande:
    Tror inte det är så ovanligt ändå. Jag är 40+are och har inte en tillstymmelse till hårväxt i rumpan.

Ja det kanske finns nån ändå som är utan :)
  • Anonym (hår)

inte just vid anus men 1 cm fram mot snippan börjar det växa massor

• Anonym (R. Unkare)
    Anonym (K) skrev 2013-05-13 11:04:12 följande:
    Har inte alla människor hår över hela kroppen, förutom handflator och fotsulor typ?
    Vi som masturberar energiskt får ju hår i handflatorna förståss.....
  • marjon11
    Anonym (hår) skrev 2013-05-24 14:23:52 följande:
    inte just vid anus men 1 cm fram mot snippan börjar det växa massor

Det slutar vid mellanväggen m.a.o
Svar på tråden Finns det kvinnor som INTE har nån hårväxt i rumpan?