• Anonym (Nyfiken!)

Vart hittar man SheMales?

Jo, nu är det såhär att jag har länge trott att det varit något fel på mig. Jag har alltid haft pojkvänner, och älskar känslan av att ha något i sig, en penis alltså. Men har dragits till tjejer. Så jag tänkte att jag var lesbisk ett tag men vågade inte gå ut med det. Nu har jag insett (mer och mer) att jag är bisexuell.

MEN det optimala hade varit att vara tillsammans med någon som är en shemale, dvs kvinna/kvinnokropp/drag med en penis. Det är extremt tändande. Jag hittade ett klipp av en slump och började utforska porrdjungeln och har blivit helt galen i tanken på att få ha sex med någon shemale! (finns det andra ord för det?)

Nu till frågan, VART finns dessa skönheter?!

Och andra frågan, är jag helt knäpp? 

• Svar på tråden Vart hittar man SheMales?
  • Anonym (Nyfiken!)

Men det måste väl finnas i Sverige med? Som inte är transvestiter då.. 

• Anonym (man)

Jag fick hem en shemale från krogen en gång
    tyvärr för mig tyckte ja d inte var lika roligt haha.... 

• Man38

Är själv väldigt sugen på en shemale och har letat en hel del på nätet (BC och liknande).

Tyvärr så är dom flesta "bara" killar som klär sig i tjejkläder. Äkta shemales växer inte på träd, och om man hittar nån så är det inte ovanligt att dom är prostituerade, iaf på dom sidorna jag har letat på.

Drömmer lever dock ännu om att få träffa en trevlig sexig tjej med kuk ;)

• Anonym (queer)

Det är väldigt ovanligt i Sverige, shemale är dessutom nästan ett rent porrbegrepp.
    Antingen är man transa av någon anledning, finns hu många anledningar som helst. Behöver inte ens handla om sex, handlar oftare om att de känner sig mer bekväma och vackra eller att de helt enkelt tycker att det är kul.

Eller så är de transsexuella och vill byta kön, att någon har en kvinnokropp och har kvar sin penis är ovanligt. De flesta som har det så har det tillfälligt för att deras behandling inte är klar än eller så är det ett aktivt val för att kunna tjäna pengar genom porr eller prostitution.
    Att någon vill ha det så för att de trivs med det är väldigt ovanligt.

• Anonym (påsatt)

Kolla Lola shemale på webben

• HäckHäxan
    Man38 skrev 2013-05-16 20:25:47 följande:

Är själv väldigt sugen på en shemale och har letat en hel del på nätet (BC och liknande).

Tyvärr så är dom flesta "bara" killar som klär sig i tjejkläder. Äkta shemales växer inte på träd, och om man hittar nån så är det inte ovanligt att dom är prostituerade, iaf på dom sidorna jag har letat på.

Drömmer lever dock ännu om att få träffa en trevlig sexig tjej med kuk ;)

Det skall finnas en på BC vet jag har sett den profilen och min kompis var på date med henne och hon är äkta fast hon är hermafrodit kom jag på nu.

De enda shemales jag egentligen sett är på nätet, män med opererade bröst, sjukt läckert och jag vet att jag tänkte hoppas denna inte gör om sig till kvinna helt senare sånt jävla snygg kuk
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
Svar på tråden Vart hittar man SheMales?