Tips på bra hårinpackningar?
Har rätt risigt hår. Frisören sa att jag skulle testa lite inpackningar. Men antar att om jag köper hos henne blir det rätt dyrt.
Finns det bra inpackningar för en hyffsat billig peng i butikerna?
Har rätt risigt hår. Frisören sa att jag skulle testa lite inpackningar. Men antar att om jag köper hos henne blir det rätt dyrt.
Finns det bra inpackningar för en hyffsat billig peng i butikerna?
Tja vill man snåla riktigt går det ju utmärkt att kleta in olivolja som ju fungerar till det mesta inom hår o hudvård.
Själv har jag valt att använda bra produkter till mitt hår även om jag är helt för olivolja. Alterna har en bra serie som heter Caviar och deras inpackning är helt suverän. De har även en serie som heter TEN o den är även den helt suverän.
Jag tycker loreal är bra. Det är ju inte jätte dyrt.
Jag provade olivolja en gång. Fick tvätta håret med diskmedel för håret blev katastrofalt flottigt och vanligt schampo hjälpte ingenting!
Prova att använda pantene produkterna som du kan köpa på Ica. De är de enda som funkar för mig. De har precis kommit tillbaka på hyllorna i butiken till min stora lycka :) använder bara schampo å balsam. Det räcker m de produkterna :)
i vanlig butik tycker jag att det är svårt att hitta något som är riktigt bra. Men Elvital är okej.
Men jag köper mest på nätet typ på lyko.se och beautybay.com osv.
Tack så mycket för era svar!
Visst kan jag betala, men vill inte gärna slänga ut flera hundra på den biten.
Ska kika runt lite i butik och på nätet. Vill ju köpa nåt som funkar. Dumsnål e jag inte
Jag tycker att Goldwells dualsenses serier är det bästa jag har provat. Och jag tycker att priserna är bra. Beställde från Beautybay förra veckan knappt 80 kr för varje "del" schampo, balsam och inpackning, och det är alltid fraktfritt.
Jag gillar den gröna serien väldigt mycket, men de är bra allihop.
Happy shopping!