Nyss slutat med p-piller, flytningar
Hej hej!
Är ny här på forumet men har smygläst en del. :)
Jag och min sambo beslutade för några veckor sedan att det var dags att sätta igång bebisverkstan och den 1 maj var min första pillerlösa dag. Jag har innan dess ätit Cerazette. Efter ett par dagar utan piller fick jag bruna, sega flytningar. Ganska kraftiga, slemmiga och sega flytningar. Gick att göra som broar av det. En vecka efter pillerstopp fick jag en ljust, ljust rosa flytning men inget mer. Jag har efter det haft väldigt rikligt med vita, mjölkaktiga flytningar. Dom är väldigt rikliga. Det luktar inte illa och jag har ingen klåda.
Jag vet alltså inte riktigt var jag står eller vad som är vad. Var dom sega och brunaktiga flytningarna ÄL? Eller någon form av "mens" efter pillerstoppet? Eller vad?!
Dessa rikliga mjölkliknande flytningarna har jag aldrig i hela mitt liv haft, men antar att det kan bero på hormonpåslag efter pillerstopp?
Jag har haft lite ont i bröstvårtorna i ett par dagar, men det har jag innan mens i vanliga fall. Med Cerazette har jag haft en pytteliten blödning i en dag ungefär en gång i månaden. Tycker mig varit lite illamående också. Tog ett gravtest igår vid lunchtid men det var negativt.
Vet inte om mens är på intågande eller vad sjutton som händer! Finnar har jag också fått, runt munnen, vilket jag aldrig brukar ha.