Hej tvågullungar!
Jag jobbar på ett mäklar- och konstruktionsföretag i Alanya Turkiet som heter Troll-Home.
Vi har mer än 13 års erfarenhet inom fastighetsbranschen och har kunder från hela skandinavien.
Varför jag rekommenderar dig att gå direkt till ett konstruktionsföretag är för att då får du ett bra pris på lägenheten du vill ha redan från början.
Att gå genom mäklare innebär högre pris, just för att då får du betala upp till 30% mer för samma lägenhet eftersom mäklaren måste ju också tjäna någonting på affären - han/hon får ju provision för säljet.
Och att skulle vi säga att till exempel så behöver du hjälp om några år med någonting i lägenheten eller du har nått problem etc så istället för att kontakta mäklaren, som i sin tur ska få tag på konstruktionsföretag osv osv! Så vänder du dig direkt till oss (konstruktionsföretaget) eftersom vi alltid är runt bland projekten flera gånger i veckan, och kontaktar även våra kunder med jämna mellanrum för uppföljning,service osv.
Fördelarna är många.
Vi hjälper dessutom till med allt som behövs fixas inför lägenhetsköp, vi ordnar visningsresor hit från Sverige så att du får se de olika projekten/lägenheterna etc!
Du är hjärligt välkommen att kontakta mig om du undrar någonting eller har frågor!
Med vänliga hälsningar
Denise
Troll-home
denise@troll-home.com
+905532653938
www.troll-home.se