• Amounti

Konstigt ont i ryggen... Njurarna?

Hej Jag har precis för några dagar sen blivit frisk från en 1 veckas förkylning. Och började träna igen för några dagar sen (när jag kände mig frisk). Jag har nu några dagar efter börjat känna molande värk i ryggen. Jag vet inte riktigt om det är ryggont eller om det är njurar, lungor som säger ifrån? Men jag fortsatte träna för jag kände ju ingen feber eller liknande bara lite värk bak i ryggen liksom. Kan jag fortsätta träna? Vad finns det för sjukdomar som passar in på min symptom? Jag har ju som sagt inte halsont eller feber eller snuva. Tror inte det heller är urinvägsinfektion då jag endast har ont i ryggen. Det gör inte särskilt ont men det känns lite värre idag en vad det gjorde igår. Har någon kännt samma sak? Borde jag gå till sjukan nu med en gång eller ska jag se om det blir bättre? För jag vill ju fortsätta träna, kan jag göra det ikväll?

• Svar på tråden Konstigt ont i ryggen... Njurarna?
  • Amounti

Tillägas kan att jag hatar att gå till sjukan.. Så det vore nog inte den bästa lösningen om det kan undvikas hehe

• puss

Men nog vet du väl vart njurarna resp lungorna sitter?
    Gör det ont mitt på ryggen eller mer åt svanken till?

• Amounti

Puss: Jag har ont mitt i ryggen. Det känns bara när jag rör ryggen på något sätt.

• Amounti

Ja nära ryggraden. Men det som är konstigt är att jag inte sträckt ryggen på något konstigt sätt. Men tycker du att jag ska kolla upp det här? Jag har ju inte särskilt ont. Tror du att jag kan träna med det? Tänk om det är något med njurarna?

• puss

Nej det är inte njurarna. Träna på du och stretcha noga.

Svar på tråden Konstigt ont i ryggen... Njurarna?